امکان تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری ۱۴۰۱

امکان تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری ۱۴۰۱ همچنان وجود دارد.

این فرم جهت سنجش صلاحیت عمومی داوطلبان کنکور دکترا فارغ از صلاحیت علمی آن‌ها از سوی سازمان سنجش ارائه می‌شود. همه داوطلبانی که دعوت به مصاحبه دکتری می‌شوند، در صورتی که تمایل به شرکت در مصاحبه‌های دکتری سراسری و پذیرش نهایی داشته باشند، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

مهلت تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۳/۱۳ اعلام شده بود. با اتمام این مهلت، برخی داوطلبان از تکمیل فرم صلاحیت عمومی جا ماندند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه را دارند الزاماً بایستی فرم صلاحیت عمومی را تکمیل نمایند. هر داوطلب فقط یکبار بایستی فرم صلاحیت را تکمیل نماید و نیازی به تکمیل بیش از یک بار نیست.

لازم است داوطلبان پس از تکمیل فرم صلاحیت عمومی، حتما چند نسخه پرینت تکمیل شده فرم نزد خود داشته باشند تا در صورت درخواست دانشگاه‌ها ارائه نمایند.

داوطلبانی که اقدام به ویرایش اطلاعات فرم صلاحیت عمومی نموده اند، چنانچه سیستم تغییرات آنها را تایید نموده باشد، تغییرات در سیستم لحاظ شده است

با توجه به فعال بودن خرید سریال صلاحیت عمومی در قسمت “خرید کارت اعتباری” در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان می توانند اقدام به تکمیل فرم صلاحیت عمومی خود نمایند. داوطلبان می توانند جهت دریافت کد رهگیری به سایت زیر مراجعه نمایید:

http://register1.sanjesh.org/phd1401Salahiat/Login/ViewLogin.aspx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *