آغاز تعیین اولویت در رشته‌های جدید آزمون دکتری ۹۸

انتخاب و تغییر اولویت در رشته‌های جدید آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بر اساس اعلام سازمان سنجش، مهلت انتخاب رشته تا روز ‌شنبه 5 مرداد 1398 می باشد.

داوطلبین گرامی لازم است به نکات زیر توجه نمایند:

برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه: به داوطلبان توصیه می‌شود به تغییرات احتمالی که در قالب اطلاعیه‌ بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت این سازمان اطلاع رسانی می‌شود توجه نموده و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند. (ملاک عمل پذیرش دانشجو در آزمون، براساس آخرین تغییراتی است که بصورت اطلاعیه و یا اطلاعیه‌های رسمی از طریق سایت این سازمان و هفته‌نامه پیک سنجش تا پایان مهلت انتخاب رشته منتشر می‌گردد. عدم اطلاع از اطلاعیه‌های اعلام شده هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند).

توجه ویژه: داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته ضرورت دارد به اطلاعیه و یا اطلاعیه های این سازمان درخصوص اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دقت لازم را داشته باشند.

توجه ویژه: در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

توجه ویژه: در صورتی که در مراحل انتخاب رشته در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل انتخاب رشته را آغاز نمایید.

توجه ویژه: انتخاب رشته شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل انتخاب رشته از سیستم رسید انتخاب رشته که کدی 15 رقمی است دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *