احتمال اعلام تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ آزاد در هفته آینده

رئیس مرکز سنجش و پذیرش گفت: پذیرش تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تحت نظر سازمان سنجش خواهد بود که احتمالاً هفته آینده ثبت‌نام آن اعلام خواهد شد.

دکتر حمیدرضا شاهانی در نشست خبری که  روز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: داوطلبان در مورد تکمیل ظرفیت سوال می‌کنند که باید گفت:‌ با توجه سنوات گذاشته امسال نیز تکمیل ظرفیت خواهیم داشت و بر مبنای ظرفیتی که شورای گسترش وزارت علوم اعلام کرده است اقدام به پذیرش دانشجو خواهیم کرد.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بیان اینکه برخی از داوطلبان ثبت‌نام نمی‌کنند تا در تکمیل ظرفیت شرکت کنند گفت:‌ واحدهای خوب دانشگاه‌ آزاد ظرفیت‌شان پر شده است و امکان ثبت نام در این واحدها وجود نخواهد داشت.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برای دکترا و کارشناسی ارشد با هماهنگی ‌که با سازمان سنجش صورت گرفته است به زودی مرحله تکمیل ظرفیت خواهیم داشت و داوطلبان می‌توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند که احتمالا هفته آینده ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دکترا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال آزمون کارشناسی ارشد و دکترا را سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار کرد و بر همین اساس تکمیل ظرفیت نیز تحت نظر سازمان سنجش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *