اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98 دانشگاه کردستان (با آزمون + بدون آزمون)

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98 دانشگاه کردستان (با آزمون + بدون آزمون)

با تبریک خدمت کلیه پذیرفته شدگان در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 1398 و پذیرفته شدگان نهایی استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان به اطلاع می رساند ثبت نام در دانشگاه کرد ستان به صورت کاملا غیر حضوری انجام خواهد شد. لطفا از مراجعه حضوری به دانشگاه برای ثبت نام خودداری فرمایید . ثبت نام دارای د و مرحله غیرحضوری (اینترنتی) و ارسال پستی مدارک است وعدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای مراحل ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دریافت فایل راهنما آزمون دکتری 98 دانشگاه کردستان

منبع: اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان

نشانی: ایران، سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان
کدپستی: ۱۵۱۷۵-۶۶۱۷۷
تلفن:۰۸۷-۳۳۶۶۴۶۰۰-۸
پست الکترونیک: info@uok.ac.ir

رسالت دانشگاه کردستان در افق ۱۴۰۴

رسالت دانشگاه کردستان، به عنوان یک دانشگاه پیشرو در غرب کشور آن است با بهره‌گیری از سرمایه‌ها و منابع ارزشمند خود از طریق آموزش، پژوهش و توسعه علم و فناوری به ایران اسلامی و منطقه خدمت نماید.
همچنین در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی به حل و فصل چالش‌ها و مشکلات جامعه محلی، منطقه‌ای، ملی و فراملی اقدام نموده و به تربیت نیروی انسانی کارآفرین و توانمند در عرصه‌های علمی، فنی، اقتصادی و اجتماعی همت بگمارد.

چشم انداز دانشگاه کردستان در افق ۱۴۰۴

دانشگاه کردستان در افق ۱۴۰۴ دانشگاهی است جامع و پژوهش محور، آغازگر کارآفرینی، تعالی آموزش، توسعۀ دانش و یکی از مراجع علمی ممتاز غرب کشور در پرورش دانش‌آموختگان متدین و توانمند با توسعۀ سطح تعاملات منطقه‌ای، ملّی و بین‌‌المللی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *