اعلام برخی جزئیات مصاحبه دکتری 98 دانشگاه باهنر کرمان

دانشگاه باهنر کرمان جزئیات مدارک موردنیاز جهت حضور در مصاحبه آزمون دکتری 98 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی یار، مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 98 دانشگاه باهنر کرمان به شرح زیر است:

1- اصل و کپی از مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد که معدل در آن قید شده باشد.

تبصره 1- معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد می باشند و حداکثر تا تاریخ 98/6/31 فارغ التحصیل خواهند شد، بایستی فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ارشد در صفحه 99 دفترچه شماره 2 راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی را تکمیل و به تائید دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل تحصیل رسانده و تحویل نمایند.

تبصره 2- فارغ التحصیلان دوره ­های کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای حرفه ­ای (عمومی) تنها مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای  (عمومی) کافی می باشد.

2- اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی

3- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی بوده که به تایید بالاترین مقام مسئول (معاون آموزشی یا رئیس موسسه) نیز رسیده باشد همراه با اصل حکم کارگزینی، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

4- مدرکی که نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران باشد: برای آن دسته از داوطلبانی که از این سهمیه ها استفاده نموده اند.

5- جهت پرداخت مبلغ واریزی (600000 ریال) این آزمون از طریق درگاه پرداخت مندرج در فرم ثبت نام مصاحبه دوره دکتری به آدرس phd.uk.ac.ir/phd مراجعه نمائید.

6- دانلود و تکمیل فرم شماره یک (موجود در قسمت فرم ها و مدارک مورد نیاز).

7- کلیه سوابق آموزشی و پژوهشی بر اساس فرم شماره 2 جهت استفاده از امتیازات مربوطه

8- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398.

9- با توجه به محدودیت دانشگاه، امکان مهیا کردن اسکان برای داوطلبان مرحله مصاحبه آزمون دکتری (سال 1398) نمی باشد. پیشنهاد برخی از مهمانسراهای کرمان: 1- خانه معلم کرمان – خیابان شهدا ( شماره تلفن :03433127003 فاکس: 03433127005)  2- مهمانسرای فرهنگیان کرمان: کرمان- بلوار جمهوری اسلامی- روبروی دانشکده فنی و مهندسی (شماره تلفن:03432110272 فاکس: 03432110272)

توجه: داوطلبان گرامی بایستی فقط در تاریخ تعیین شده مصاحبه توسط سازمان سنجش و در ساعات اداری با به همراه داشتن کد رهگیری ثبت نام مرحله دوم (مرحله مصاحبه) و مدارک مورد نیاز به بخش های مربوطه به این آدرس ها مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *