اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 99 واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد

راهنمای پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی مقطع دکتری تخصصی واحدهای بین المللی (ارس، کیش و امارات) بهمن ماه سال 1399 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

 بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، پرونده کلیه پذیرفته شدگان جهت احراز صلاحیت های عمومی تحت بررسی است. لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذی صلاح خواهد بود.

– با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت میباشد.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 99 واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد 

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت 14 روز دوشنبه 4 اسفند ماه 99 جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرسedu.iau.ac.irمراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارکی که لازم است مطابق دستورالعمل اعلام شده از طریق شبکه پستی ارسال گردد:

1- اصل مدرک تحصیلی پایه و ریز نمرات با ذکر معدل.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک پایه خود نمیباشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

2- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

3- شش قطعه عکس 3×4 تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه).

4- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

5- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

6- تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم هایی که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

7- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط اولیه بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی سال تحصیلی 1399-1400

1- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان کارشناسی ارشد در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول ورودی باید مبلغ 1,730,000 ریال و دانشجویان مقطع دکتری تخصصی مبلغ1,950,000 ریال بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

2- حق بیمه حوادث مبلغ 50000 ریال می باشد که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.

3- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *