اعلام زمان بندی ارسال مستندات دکتری ۹۹ وزارت بهداشت

زمان‌بندی ارسال مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی و ارسال کلیپ داوطلبان دکتری ۹۹ وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بنا بر اعلام سازمان سنجش پزشکی، زمان بندی ارسال مدارک و بارگذاری کلیپ (ارائه مجازی)، به تفکیک رشته، برای آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 1399 که در آزمون مرحله اول مجاز به انتخاب رشته/محل شده اند، طبق جدول زیر میباشد:

زمان رشته
سه شنبه
99/7/8
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، علوم تشریحی، پرستاری، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، اقتصاد سلامت، سیاستگذاری سلامت، شنوایی شناسی، زیست پزشکی سامانه ای
چهارشنبه
99/7/9
طب سنتی ایرانی، طب سوزنی، زیست فناوری پزشکی، پزشکی مولکولی، مهندسی بهداشت محیط، بیوشیمی بالینی، اخلاق پزشکی، علوم بیومدیکال مقایسها ی
پنجشنبه
99/7/10
فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی، سلامت در بلایا و فوریت ها، علوم تغذیه، باکتری شناسی پزشکی، توکسین های میکروبی، بهداشت باروری، مامایی، مهندسی بافت، علوم اعصاب، سلامت و رفاه اجتماعی، مشاوره توانبخشی، مددکاری اجتماعی، آینده پژوهی سلامت
جمعه
99/7/11
ژنتیک پزشکی، روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی، فیزیوتراپی، آمار زیستی، اپیدمیولوژی، بهداشت حرفه ای، بیولوژی تولید مثل، یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، آموزش پزشکی، فیزیک پزشکی، انگل شناسی پزشکی، ایمنی شناسی پزشکی، علوم و فناوریهای تصویربرداری- گرایش عصبی، علوم و فناوریهای تصویربرداری- گرایش سلولی مولکولی
شنبه
99/7/12
نانوفناوری پزشکی، انفورماتیک پزشکی، مدیریت اطلاعات سلامت، علوم سلولی کاربردی، ویروس شناسی پزشکی، مطالعات اعتیاد، مهندسی پزشکی- بیوالکتریک، مهندسی پزشکی- رباتیک، فارماکولوژی، قارچ شناسی پزشکی، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، علوم و صنایع غذایی، خون شناسی آزمایشگاهی و علوم انتقال خون، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، سیاستهای غذا و تغذیه، گفتار درمانی، اعضای مصنوعی، ارگونومی، بینایی سنجی، سالمند شناسی، حشره شناسی پزشکی، کاردرمانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، مواد دندانی
یکشنبه
99/7/13
مجموعه رشته های داروسازی

تذکرات مهم:

هر داوطلب (در هر رشته) فقط یک بار مجاز به ویرایش کلیپ ارسالی(حذف و بارگذاری مجدد) در همان بازه زمانی مشخص شده برای بارگذاری مستندات آن رشته میباشد.

2. هر داوطلب فقط مجاز به بارگذاری یک کلیپ (به اضافه کلیپ بخش تشویقی) میباشد. بعبارتی چنانچه داوطلبی در بیش از یک رشته دعوت به مصاحبه شده است فقط کافیست یک بار مدارک و کلیپ، بارگذاری نماید. ملاک نمره دهی اساتید در هر رشته، همان مستندات خواهد بود. به عنوان مثال اگر داوطلبی در دو رشته داروسازی و بیوشیمی بالینی  دعوت به مصاحبه شده است فقط در یکی از دو روز چهارشنبه 99/7/9 یا یکشنبه 99/7/13 (و فقط یک بار) مجاز به بارگذاری مدارک و کلیپ میباشد.

3. لازم است داوطلبان فرم درج سوابق را از سایت پرینت گرفته و پس از تکمیل و امضا، به صورت pdf ذخیره و آن را در سایت بارگذاری کنند. در ضمن باید مستندات دیگر خود را مطابق فرم فوق در سایت بارگذاری کنند. تطبیق کامل مدارک اظهار شده در فرم درج سوابق، با مدارک بارگذاری شده، بسیار مهم بوده و امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی تنها به مدارکی تعلق میگیرد که در فرم درج سوابق اظهار شده و مستند مربوط به آن نیز بارگذاری شده باشد.

در مورد مقالات نیز تنها مستندات مؤید انتشار قطعی مقاله مورد پذیرش خواهد بود. بنابراین از بارگذاری مستندات مربوط به ارسال (Submission) یا تحت بررسی بودن (Under Revision) مقاله خودداری شود. لازم به ذکر است تنها مقالات اصیل (Original) برگرفته از پایان نامه یا در ارتباط موضوعی با مقطع قبل و مقالات systematic reviewمرتبط دارای امتیاز می باشند. لذا لازم است داوطلبان از بارگذاری مقالات غیرمرتبط خودداری نمایند.

4. داوطلبان توجه نمایند در صورت ارتکاب به هرگونه تقلب در تهیه آثار علمی و محتوای مندرج در مرحله دوم آزمون ورودی، طبق قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی ابلاغ شماره 73902مورخ 96/06/19دفتر ریاست جمهوری (و شماره 101/49185مورخ 96/06/14مجلس شورای اسلامی) و همچنین آیین نامه انضباطی دانشجویان مصوب 74/04/20مجلس شورای اسلامی، با آنها برخورد خواهد شد. لذا با توجه به این که نتایج آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلبان، استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب ارسالی هستند، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و/یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن بر عهدهی داوطلبان است و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.

5. کیفیت فایل ارسالی مهم نیست، بلکه کافیست از نظر صدا و تصویر قابل تشخیص باشد. ملاک نمره دهی، محتویات ارائه شده در کلیپ میباشد نه کیفیت آن.

6. در خصوص تولید اپلیکیشن، طراحی سامانه، بازی سازی (Gamification) در زمینه مطالب علمی – آموزشی تاییدیه یکی از موارد ذیل ضروری میباشد:

انجمن علمی انفورماتیک پزشکی/ انجمن علمی آموزش پزشکی/ تاییدیه جشنواره مطهری در سطح دانشگاهی و یا کشوری/ تاییدیه مراکز فناوری اطلاعات سازمان ها و وزارتخانه ها (و یا آزمایشگاه های مورد تایید آنها)/ تاییدیه ارائه مربوط به اپلیکیشن یا بازی در یکی از کنفرانس ها، کنگره ها، و جشنواره های رسمی دانشگاهی، استانی یا ملی / ارسال مقاله منتشره مربوط به اپلیکیشن یا بازی از یک ژورنال معتبر علمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *