امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

اعلام زمان ثبت‌نام آزمون اختصاصی دکتری پژوهشگاه شاخص‌پژوه

ثبت‌نام آزمون دکتری پژوهشگاه منحل‌شده شاخص‌پژوه از روز چهارشنبه ۸ شهریور ماه ۹۶ آغاز خواهد شد.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام در این آزمون با توجه به نکات ذیل، منحصراً به ‌صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org‌ از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ پایان می‌پذیرد.

کسانی می‌توانند در آزمون شرکت نمایند که مستندات کافی و قانونی  خود را در  مهلت اعلام شده قبلی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (چه بطور مستقیم و چه از طریق دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی) ارسال نموده باشند و فهرست اسامی آنان از طریق معاونت آموزشی وزارت متبوع برای این سازمان تا تاریخ ۹۶/۰۵/۳۱ ارسال شده باشد.

مراحل ثبت‌نام و نکات مهم در این خصوص:

داوطلب متقاضی شرکت در آزمون باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:
۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مهلت مقرر.
۲- با توجه به اینکه امکان ورود به قسمت تکمیل تقاضانامه منحصراً با کدملی داوطلبان امکان پذیر است لازم است داوطلبان در درج کدملی خود دقت فراوانی داشته باشند.
۳-آن دسته از داوطلبانی که بادرج کدملی خودامکان ورودبه قسمت تقاضانامه راندارند به دلیل ارائه اطلاعات ناقص لازم است درمحدوده ثبت نام (بجز ایام تعطیل )درساعات اداری باشماره تلفن ۸۲۲۳۳۹۰۲ویا ۸۲۲۳۳۹۰۳برای رفع مشکل تماس حاصل نمایند.
۴- فایل عکس اسکن شده
۴-۱- داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید:
۴-۲- عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد و حتی‌الامکان، عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
۴-۳- عکس اسکن شده می‌بایست فقط با فرمت JPG بوده و اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
۴-۴- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه بوده و هرگونه لکه حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۲: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تبصره۳: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۵- لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
۶- متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل نزد خود نگهداری نمایند.
۷-  به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد و همچنین وجوه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد.
زمان برگزاری آزمون: آزمون در رشته‌های مندرج در جداول ذیل و براساس مواد امتحانی اعلام شده به تفکیک مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در روز جمعه مورخ ۹۶/۰۶/۲۴منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *