اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری ۹۸ پزشکی تا عصر امروز

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی سال تحصیلی ۹۸-۹۹ تا ساعت ۱۶ امروز منتشر می‌شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج تکمیل ظرفیت دکترای تخصصی وزارت بهداشت امروز ساعت ۱۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترسی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی پذیرفته‌شدگان آزمون فوق لازم است جهت ثبت‌نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. همچنین اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود.

دکتر حیدرزاده گفت: کسانی که به هر دلیل در آزمون فوق ثبت‌نام نکنند و یا پس از ثبت‌نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی(Ph.D) محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته‌شدگان با پرداخت شهریه(بین‌الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی‌شود. داوطلبانی که در مرحله قبل پذیرفته شده بودند و در مرحله تکمیل ظرفیت در رشته/محل دیگری قبول شده‌اند، پذیرش جدید آنها ملاک عمل بوده و پذیرش قبلی آنها کان لم یکن تلقی می‌شود.

به گفته وی، داوطلبانی که در مرحله قبل پذیرش شده بودند و در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده ولی پذیرفته نشده‌اند، قبولی اولیه آنها از بین نرفته و به قوت خود پا برجاست. هیچ‌گونه تکمیل ظرفیتی پس از این اعلام نتیجه برای دکترای تخصصی وزارت بهداشت انجام نخواهد شد و هرگونه اعتراضی به نتایج صرفا از طریق ایمیل پذیرفته می‌شود. بنابراین داوطلبان از مراجعه حضوری خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *