اعلام نتایج دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه خوارزمی

دانشگاه خوارزمی فهرست اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان سال تحصیلی 98-99 را منتشر کرد.

 

به گزارش پی اچ دی یار، بنا بر اعلام این دانشگاه، اسامی پذیرفته شدگان اولیه دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه خوارزمی با در نظر گرفتن نکات زیر اعلام می گردد:

 

1- اعلام پذیرش اولیه به هیچ عنوان به منزله پذیرش قطعی و نهایی نمی باشد. پذیرش نهایی افراد صرفا پس از تائید سازمان سنجش آموزش کشور و دفتر هیات مرکزی گزینش دانشجو صورت خواهد گرفت.

 

2- چنانچه هر یک از افراد پذیرفته شدگان اولیه قصد انصراف از این سهمیه در این دانشگاه را دارند، موظفند (فرم انصراف) فایل پیوست را پر و امضاء نموده و تصویر آن را حداکثر تا تاریخ 98/6/10 به آدرس پست الکترونیکی Talented@khu.ac.ir ارسال نمایند.

 

در غیر این صورت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه نام دانشجو را در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور در لیست قبولی های این دانشگاه ثبت خواهد کرد. بدیهی است در این صورت دانشجو نمیتواند برای دانشگاه های پذیرفته شده مورد نظر خود جهت استفاده از سهمیه استعداد درخشان استفاده نماید.

 

3- اسامی پذیرفته شدگان اولیه مندرج در فایل پیوست توسط دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه جهت بررسی نهایی در موعد مقرر در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. سازمان سنجش هر ساله بعد از اعلام نتیجه کنکور سراسری دکتری تخصصی و حدودا از تاریخ 98/07/1 به بعد نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام خواهد کرد.

 

این فرایند و زمانبندی توسط سازمان سنجش تعیین شده است و برای همه دانشگاه ها اجرا می شود. به محض اعلام نهایی اسامی پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش، اسامی پذیرفته شدگان نهایی به همراه دستورالعمل ثبتنام بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.

 

فهرست اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون 98دانشگاه خوارزمی

1سمیه عزیزی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی

2مریم قربانی پور جغرافیا و برنامه ریزی شهری

3معصومه غلامی جغرافیا – ژئومورفولوژی

4عاطفه رضایی طالعی جغرافیا – آب و هوا شناسی

5سمیه سلیمانی لامیانی بررسی مسائل اجتماعی ایران

6سورن مصطفائی بررسی مسائل اجتماعی ایران

7فائزه آخوندی فقه و حقوق خصوصی

8نرگس مهدوی نسب مهندسی صنایع

9میثاق رهبری مهندس صنایع

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *