انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 وزارت بهداشت

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 99 وزارت بهداشت منتشر شد؛ مهلت انتخاب رشته نیز آغاز شد.

نتیجه مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد و داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه آزمون خود را دریافت کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید از سه شنبه 18 شهریور تا روز شنبه ۲۲ شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir بارگذاری کنند تا این سوابق تا از طریق دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد.

همچنین داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خود را جهت ارائه به مراکز تحقیقاتی مصاحبه کننده همراه داشته باشند. داوطلبان دوره پژوهشی نیازی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.

تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب امسال در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت مجازی و براساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *