اخبار کارشناسی ارشد

انتشار نتایج دکتری ۹۶ علوم پزشکی آزاد در نیمه دوم شهریور

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از زمان اعلام نتایج مقطع دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی در نیمه دوم شهریورماه ۹۶ خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی افزود: با توجه به اینکه مراحل مصاحبه برای برخی از رشته های دکتری تخصصی به تازگی به پایان رسیده است و همچنین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد در هفته پیش انجام شد، نتایج نهایی پذیرش در آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) پنجشنبه چهارم خرداد ۹۶ برگزار شد.

وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که از میان حدود ۱۰ هزار داوطلب آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر یعنی به میزان دوبرابر برای مصاحبه معرفی شده اند.

پورکاظمی ظرفیت پذیرش در دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) را حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *