برگزاری آزمون زبان دانشگاه تهران در دهه سوم اسفند ماه

آزمون زبان دانشگاه تهران در روز جمعه 22 اسفندماه برگزار خواهد شد.

متن اطلاعیه منتشره از سوی دانشگاه تهران به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبین محترم می‌رساند با توجه به درخواست‌های دانشجویان دکتری برای برگزاری آزمون زبان، آزمون زبان عمومی به صورت حضوری با رعایت کلیه اصول بهداشتی و بویژه فاصله گذاری اجتماعی در روز جمعه ۲۲ اسفندماه سال جاری در محل دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران با لحاظ نمودن موارد ذیل برگزار می گردد. 

شایان ذکر است دانشگاه برنامه‌ریزی های لازم را جهت برگزاری آزمون زبان عمومی با همکاری دانشگاه پیام نور در تمامی مراکز استان‌های کشور در بهار سال ۱۴۰۰( قبل از برگزاری امتحان جامع) انجام داده است که برنامه آن متعاقباً به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

– آزمون در روز جمعه مورخ 22 اسفند ماه 1399 برگزار خواهد شد.

– ثبت نام آزمون از سه شنبه 12 اسفند ماه 99 آغاز و تا روز دوشنبه 18 اسفند ماه 99 ادامه خواهد داشت. نتیجه این آزمون روز سه شنبه 26 اسفند ماه 99 اعلام خواهد شد.

– آزمون صرفاً با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تأیید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران نیز رسیده است، برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبین محترم هنگام ورود با دستگاه تب سنج کنترل خواهند شد و از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیداً جلوگیری به عمل خواهد آمد. به همراه داشتن و استفاده از ماسک توسط داوطلبین الزامی است. عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبین موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

– داوطلبین شرکت کننده در آزمون می بایست حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشکده مربوطه حضور بهم رسانند.

– ساعت شروع آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

– داوطلبین می توانند از تاریخ 20 اسفند ماه 99 به بعد از سایت کارت خود را پرینت بگیرند. در صورتی که موفق به گرفتن پرینت نشدند در روز آزمون با ارائه کارت ملی به ایشان کارت ورود به جلسه داده خواهد شد.

در خاتمه مسئولین و عوامل اجرایی مرکز امیدوارند با همکاری صمیمانه کلیه داوطلبین محترم در خصوص رعایت ضوابط و مقررات و بویژه رعایت اصول بهداشتی، امکان هرچه بهتر برگزار شدن آزمون را فراهم آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *