تمدید ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد ۹۹

ثبت نام  به منظور شرکت در مصاحبه دکتری 99 دانشگاه ازاد اسلامی تا ساعت 24 جمعه 28 شهریور تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را  دارند ، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس   www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام نمایند. عدم ثبت نام در سامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

1- داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه لازم است نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه ودر قالب فایل pdf  در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.

2- آن دسته از مربیان شاغل در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و دستگاههای اجرایی که متقاضی استفاده از این سهمیه در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند لازم است موافقت نامه محل خدمت خود را به همراه نسخه ای ازآخرین حکم کارگزینی در قالب فایل pdf در محل در نظر گرفته شده در سامانه بارگذاری نمایند. مربیان شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری مدارک در این مرحله ندارند و سوابق آنها رأساً از مرکز جذب هیأت علمی سازمان مرکزی دانشگاه استعلام خواهد شد.

3- از آنجایی که واحدهای دانشگاهی منتخب در سطح کشور میزبان داوطلبان به منظور مصاحبه مجازی می باشند لازم است داوطلبان بر اساس محل اقامت خود یکی از واحدهای دانشگاهی را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی در سامانه انتخاب و ثبت نمایند.  مصاحبه کلیه رشته/گرایش های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد. واحدهای دانشگاهی محل مصاحبه داوطلبانی که شهر تهران را انتخاب نموده اند در زمان اعلام تاریخ و زمان مصاحبه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تعیین و اعلام خواهد شد.

4- تاریخ و زمان مصاحبه در موعد مقرر توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد.

5- حضور داوطلبان در واحد دانشگاهی منتخب به منظور شرکت مصاحبه علمی (به صورت مجازی) در تاریخ و زمان اعلام شده الزامی بوده و عدم حضور داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *