دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT

دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT + کتاب

آزمون GMATبرای ورود به بسیاری از دانشگاه های جهان و تقریبا همه دانشگاه های امریکای شمالی یک معیار قابل استناد است. داوطلبان ورود به مقطع دکتری و ارشد با توجه به توانمندی های علمی خود می توانند در دانشگاه مورد نظر ثبت نام کنند. نمره آزمون GMAT برای ورود به رشته های مدیریت کسب و کار( MBA و DBA)، دوره های مالی و حسابداری، مدیریت روابط عمومی و اقتصاد بسیار تعیین کننده است. نظر به اهمیت آزمون GMAT برای داوطلبان تحصیل در مقطع ارشد و دکتری، پی اچ دی یار فایل دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT را ارائه کرده است.

دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT

آن دسته از داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های مالی و زیر گروه های آن را دارند می توانند با استناد به فایل دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT ، دانش خود را ارتقا دهند. لینک دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT شامل نمونه سوالات و کتاب راهنمای آزمون است.

انتشارات MC Graw_Hill,s با چاپ کتابی به نام McGraw-Hill’s GMAT ، نمونه سوالات آزمون GMAT را انتشار داده است. لینک دانلود کتاب و فایل دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT در انتهای همین بخش قرار داده شده است. کتاب حاضر شامل نکات کاربردی برای سرعت در پاسخگویی به سوالات آزمون و معرفی بخش های مختلف GMAT است.

  • Part One: The Quantitative Section
  • Part Two: The Verbal and Writing Sections
  • Part Three: Beyond The GMAT
  • Part Four: The Practice Tests

با دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT می توانید با بخش های مختلف آزمون آشنا شده و در انتها نمونه سوالات چهار گزینه ای به همراه پاسخنامه کامل سوالات را دریافت کنید. فایل دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT به صورت PDF و به صورت رایگان بر روی وب سایت تخصصی دکتری “پی اچ دی یار” قرار گرفته و رمزگذاری نشده است. برای دانلود نمونه سوالات آزمون GMAT به صورت مستقیم از لینک زیر استفاده کنید:

لینک دانلود کتاب و نمونه سوالات آزمون GMAT انتشارات MC Graw_Hill,s

فایل دانلود با حجم تقریبی 3 مگ ارائه شده است.

McGraw-GMAT-phdyar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *