شروع مصاحبه های دکتری آزاد ۹۹ از ۵ مهرماه

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ضمن اعلام انتشار کارت ورود به جلسه مصاحبه دکتری ۹۹ این دانشگاه، از شروع مصاحبه‌ها از ۵ مهرماه خبر داد.

به گزارش پی اچ دی یار بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 99 و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقررنسبت به ثبت نام به منظورشرکت درمصاحبه اقدام نموده اند می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه خود اقدام نمایند.

مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 5 مهر آغاز و تا روز چهارشنبه 16 مهر ماه ادامه خواهد داشت. تاریخ و زمان مصاحبه هرفرد وآدرس محل برگزاری مصاحبه بر اساس واحددانشگاهی انتخابی فرد در زمان ثبت نام ، در برگه ورود به جلسه درج شده است.

داوطلبان لازم است با همراه داشتن برگه ورود به جلسه و اسنادهویتی ( کارت ملی و یا شناسنامه ) حداقل 20 دقیقه قبل از زمان مصاحبه در محل دانشگاهی حضور بهم رسانند . عدم مراجعه فرد در موعد مقرر به منزله انصراف خواهد بود.

همراه داشتن اقلام بهداشتی نظیر ماسک ،دستکش و… در زمان حضور در محل مصاحبه الزامی می باشد.

داوطلبان لازم است به منظور آشنایی با شیوه برگزاری مصاحبه مجازی به وب سایت واحد دانشگاهی محل مصاحبه خود مراجعه و فیلم های آموزشی مربوطه را دریافت نمایند.

نام کاربری و کلمه عبور داوطلب به منظور ورود به جلسه مصاحبه مجازی در محل واحددانشگاهی به داوطلبان تحویل داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *