ظرفیت دریافت وام دکتری نامحدود است

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت و گو با پی اچ دی یار درباره ی شهریه دانشجویان دکتری اظهار کرد تسهیلاتی برای دانشجویان دکتری در نظر گرفته ایم دانشجویان قبلی می توانند در این طرح وارد شوند ودر طی ۴۸ ماه وام خود را تسویه کنند. دانشجویان دکتری محدویتی برای دریافت وام ندارند و می توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از بانک عامل دریافت کنند .

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشجویان در ترم های گذشته که به دانشگاه بدهی داشتند میتوانند از تسهیلات استفاده و با دانشگاه تسویه حساب کنند.

کمک به دانشجویان در حوزه ی پرداخت شهریه

زمانی: هم چنین به برنامه ی دانشگاه پیام نور برای کمک به دانشجویان در پرداخ شهریه اشاره کرد گفت با هدف رفاه حال دانشجویان علاوه بر صدوق رفاه دانشجویان با بانک عامل نیز تفاهم نامه ای امضاء کرده ایم .

رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد بر اساس این قرار داد وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور که در همه مقاطع تحصیلی با سود یک چهاردهم درصد و با باز پرداخت ۴۸ ماه پرداخت میشود. او تاکید کرد هیچ محدویتی در پرداخت وام شهریه به دانشجویان پیام نور از سوی بانک های عامل وجود ندارد و اگر تمامی  ۴۰۰ هزار دانشجو دانشگاه  پیام نور

متقضی دریافت وام شهریه باشند از سوی بانک ها پرداخت خواهد شد رئیس دانشگاه پیام نور افزود ضمانت اصلی این دانشجویان از سوی دانشگاه صورت گرفت و بانک ها موظف شدند تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام را با یک ضامن کارمند یا یک کسبه به دانشجویان پرداخت کنند و تا سقف ۲۰ میلیون تومان دو ضامن قابل پرداخت است .

زمانی در پایان گفت:ظرفیت دانشگاه ها مانند گذشته است و تغییری نکرده است . در ترم جدید تصمیم داریم واحد ها را سازمان دهی کنیم و ممکن است بعضی واحد ها تغییر ماموریت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *