عارف: اعتراضات دانشجویان به شیوه‌نامه انضباطی جدید را پیگیری می‌کنیم

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان گفت: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به این شیوه‌نامه‌ جدید اعتراضاتی دارند. قطعا این اعتراضات پیگیری خواهد شد.
محمدرضا عارف در مراسم  در مورد ابلاغ شیوه‌نامه جدید انضباطی دانشجویان و اعتراض تشکل‌های دانشجویی به آن گفت: ما کمیته‌ای در مجلس داشتیم که وقت خوبی روی این شیوه‌نامه گذاشت و هماهنگی‌های خوبی با دولت و وزارت‌خانه داشت. هدف این کمیته این بود که اشکالات شیوه‌نامه‌های قبلی اصلاح شود و مفیدتر باشد.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به این شیوه‌نامه‌ جدید اعتراضاتی دارند. قطعا این اعتراضات پیگیری خواهد شد. تفاهم و همکاری ما با دو وزارت‌خانه، اصلاح شیوه‌نامه جدید را عملیاتی‌تر می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس در مورد گسترده‌تر شدن فعالیت کمیته‌های انضباطی گفت: شیوه‌نامه نمی‌تواند اختیارات کمیته‌های انضباطی را تغییر دهد. تغییر این اختیار به عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است. شیوه‌نامه‌ می‌تواند سازوکار اجرایی شدن مصوبه انقلاب فرهنگی را روان کرده یا تغییر دهد. اگر نسبت به شیوه‌نامه‌های قبلی دخل و تصرفی در اختیارات کمیته‌های انضباطی وجود دارد، باید اصلاح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *