پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد

فراخوان ارسال رساله دکتری برای دریافت جایزه دکتر علی اکبر سیاسی

کنگره دوسالانه انجمن روان‌شناسی ایران در قالب فراخوانی فرصت ارسال رساله‌های دکتری برای جایزه دکتر سیاسی را تا ۱۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرده است.

با توجه به توافق‌نامه انجمن روان‌شناسی ایران و فرزندان زنده‌یاد دکتر علی‌اکبر سیاسی جوایزی به بهترین رساله‌های دکتری در رشته روان‌شناسی به ازای هر گرایش یک جایزه، هر دو سال یکبار، در زمان برگزاری کنگره دوسالانه انجمن روان‌شناسی ایران اهداء خواهد شد.

فارغ التحصیلان سال‌های ۹۶ و ۹۷ می‌توانند یک کپی از رساله خود را همراه با کپی برگه دفاع برای بررسی و داوری تا ١٠ مهر ماه ۱۳۹۸ به دفتر انجمن ارسال کنند.

کنگره دوسالانه انجمن روان‌شناسی ایران ٢٢ تا ٢۴ آبان ماه ١٣٩٨ برگزار خواهد شد و جوایز مشتمل بر لوح تقدیر و تندیس زنده‌یاد دکتر علی‌اکبر سیاسی و سکه بهار آزادی برای هر برنده خواهد بود.

دکتر علی‌اکبر سیاسی (۱۲۷۴–۱۳۶۹)، روانشناس، مؤلف و رئیس دانشگاه تهران از ۱۳۲۱ تا ۱۳۳۳ است و انجمن روانشناسی ایران که در سال ۱۳۷۴ با همت زنده‌یاد دکتر شاملو، زنده‌یاد دکتر براهنی و جمعی دیگر از روان‌شناسان کشور تاسیس شده است در واقع تجدید حیات انجمنی است که توسط زنده یاد دکتر علی اکبر سیاسی به همراه جمعی دیگر از روان‌شناسان راه‌اندازی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *