آزمون وزارت علوم MSRT

لغو احتمالی آزمون MSRT مورخ 28 آذر 99

عدم آغاز ثبت نام آزمون MSRT مورخ 28 آذر ماه 1399 در موعد مقرر، ظاهراً به معنای لغو برگزاری این آزمون است.

به گزارش پی اچ دی یار، در حالی که بر اساس اطلاعیه قبلی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم مقرر بود از روز دوشنبه 10 آذر ثبت نام آزمون MSRT آغاز شود، سامانه این آزمون جهت ثبت نام فعال نشد.

بر اساس اعلام قبلی این سازمان، مهلت ثبت نام آزمون زبان وزارت علوم که مقرر بود 28 آذرماه برگزار شود، از ساعت 13 روز دوشنبه 10 آذرماه لغایت ساعت 16 روز چهارشنبه 12 آذر ماه بود. اما بدون اطلاع رسانی قبلی، ظاهرا ثبت نام این آزمون لغو شده است. چرا که داوطلبان با شروع مهلت ثبت نام با پیام «در حال حاضر آزمون زبان فعال نمی باشد» مواجه شدند.

اگر چه سازمان امور دانشجویان در آخرین اطلاعیه خود خبر از لغو آزمون MSRT مورخ 14 آذرماه به علت محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا داده بود و لغو آزمون اواخر آذر نیز دور از ذهن نبود، اما صحبتی در خصوص آزمون 28 آذرماه در این اطلاعیه مطرح نشده بود. اطلاعیه جدیدی نیز در این خصوص منتشر نشد. به همین علت برخی داوطلبان آزمون MSRT به ویژه دانشجویان دکتری که ملزم به ارائه مدرک زبان به دانشگاه محل تحصیل خود هستند، بی‌صبرانه منتظر شروع ثبت نام این آزمون بودند.

همان طور که گفته شد گرچه برگزار نشدن آزمون ها در شرایط فعلی کرونا بعید به نظر نمی‌رسد، اما انتظار می رود هر گونه تصمیم در خصوص لغو یا عدم ثبت نام آزمون هایی که از قبل برنامه ریزی شده و زمان بندی شان اعلام شده است، به نحوی مناسب به اطلاع داوطلبان این آزمون برسد.

اطلاع رسانی مناسب از یک سو از اتلاف وقت داوطلبان (که مجبورند سامانه ثبت‌نام را بارها چک کنند) جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر، آگاهی از لغو آزمون ها ممکن است بر تصمیمات دانشگاه ها در خصوص لزوم ارائه مدرک زبان تا موعد مشخص‌شده تأثیرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *