مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور

مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا روز چهار شنبه ۱۰ آبان ماه جاری خبر داد.

مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور

دکتر حسین توکلی اظهار نمود : به منظور فراهم شدن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام آزمون کارشناسی‌ ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اقدام نکردند این مهلت تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه جاری تمدید شد.

توکلی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون فوق ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به مهلت تمدید شده با مطالعه دقیق اطلاعیه‌ها و دفترچه راهنما نسبت به ویرایش و اصلاح کد رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه ۳۰ مهر ماه جاری تعداد ۲۸  هزار و ۸۷۱  نفر نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام کرده‌اند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تمدید مهلت ثبت نام برای متقاضیان ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم)

 پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۲۳،
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد
 فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) می‌رساند که به منظور فراهم نمودن
تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۶/۰۷/۳۰) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند،
ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان ثبت‌نام بتوانند تا روز چهار‌شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۱۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند؛
لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

پی اچ دی یارمرجع اخبار دکتری و کارشناسی ارشد

خبر های بیشتر در کانال تلگرام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *