نحوه نقل‌ و انتقال دکتری 98 دانشگاه آزاد اسلامی (دانشجویان شاهد و ایثارگر)

اطلاعیه ای مبنی بر نحوه نقل‌ و انتقال دکتری 98 دانشگاه آزاد اسلامی (دانشجویان شاهد و ایثارگر) اعلام شد.

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام کرد: سامانه مدیریت نقل‌وانتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی monada.iau.ir ، برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع دکتری (Ph.D) باز است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیان واجد شرایط به‌هیچ‌عنوان در واحد مبداء ثبت‌نام نکنند و بر اساس اطلاعات مندرج در سایت مذکور، با کدملی و شناسه انتخاب رشته (شماره داوطلبی) می‌توانند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند، تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها از طریق سامانه منادا قابل‌پیگیری است. (سهمیه رزمندگان و ایثارگران دکتری 98 دانشگاه آزاد)
لازم به ذکر است بر اساس اطلاعیه مذکور، ثبت درخواست برای پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد در روزهای آتی و از طریق سامانه یادشده میسر خواهد بود.

تذکر مهم 1: پس از اتمام زمان ثبت درخواست نقل و انتقال، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه نمایید.
تذکر مهم2: صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم صحت مدارک ارایه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *