پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد تنها در رشته های دارای مجوز

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد : معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه تنها در رشته های دارای مجوز است بنابراین مدارک اعطایی این دانشگاه نیز رسمی و قانونی به دانش آموختگان ارائه می شود.

علیرضا رهایی درباره آخرین وضعیت رشته های غیرمجاز دانشگاه گفت: در این دانشگاه پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های دارای مجوز انجام می شود.

وی افزود: بنابراین مدرکی که به فارغ التحصیلان ارائه می شود نیز رسمی و قانونی است.

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: اما گاهی مطرح می شود که در یک منطقه، دانشجویی که پذیرش شده بر محور مجوز نبوده است که اینگونه نیست چراکه برخی از واحدهای این دانشگاه در مناطقی مانند جنوب کشور پردیس دارند که این پردیس ها نیز براساس مجوز واحد راه اندازی شده اند.

رهایی اظهار داشت: در تابستان ۹۶ ظرفیت برخی از رشته محل های دانشگاه که شرایط مناسب را نداشتند صفر کردیم بنابراین در تمامی رشته هایی که دانشجو پذیرش شده مجوز لازم وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دفتر گسترش وزارت علوم رشته محل های این دانشگاه را ارزیابی می کند، گفت: همچنین فرض ما براین است که در دوره مدیریت قبل نیز دانشجویان در رشته های دارای مجوز پذیرش شده اند و اگر چنین نبوده با نقل و انتقال دانشجو، مدرک دانشجو با رشته های مجوز دار صادر شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: اگر فارغ التحصیلی مشکلی درخصوص مدرک خود دارد به معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کند و ما موضوع را بررسی می کنیم.

پی اچ دی یارمرجع اخبار دکتری و کارشناسی ارشد

خبر های بیشتر در کانال تلگرام 

درخواست دانشجویان دکتری از نمایندگان مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *