پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

اطلاعیه پذیرش بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان در مقطع دکتری سال 1398 دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی یار، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از بین متقاضیان دانشگاه علوم کشاورزی ساری و سایر دانشگاه ها که شرایط عمومی و اختصاصی زیر را دارا هستند جهت مقطع دکتری برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-99 دانشجو می پذیرد.

 

شرایط دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه منابع طبیعی ساری

1- داشتن میانگین کل حداقل 16 در دوره کارشناسی و میانگین حداقل 17 بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد.

2- بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد (تا زمان انتشار اطلاعیه این دانشگاه).

3- کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه الزامی می باشد.

4- مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه چاپ شده در مجلات معتبر بین المللی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (کسب حداقل 7 امتیاز از مستندات این بخش الزامی است).

1-4- مقالات خارجی باید دارای نمایه معتبر مورد تایید دانشگاه بوده و در نشریات لیست سیاه وزارتین علوم و بهداشت چاپ نشده باشند.

2-4- پذیرش قطعی مقالات حداکثر دو فقره قابل قبول است (پذیرش داخلی وخارجی با یستی با مهر وامضای سردبیر مجله باشد).

نکات مورد توجه:

1- کلیه دانشجویان پذیرفته شده باید قبل از امتحان جامع دوره دکتری دارای گواهی قبولی در یکی از آزمون های زبان قبول دانشگاه یا معادل آنها با شند.

2- چنانچه متقاضی دارای نمره قبولی از آزمون های جدول فوق با دو سال اعتبار (تا زمان ثبت نام) باشد می تواند گواهی مربوطه را ارائه نماید.

3- در شرایط مساوی اولویت با دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه ساری

1- درخواست کتبی متقاضی تکمیل و ارسال

2- گواهی قبولی زبان انگلیسی (در صورت گذراندن)

3- تصویر گواهی کارشناسی و کارشناسی ارشد یک برگ و ریزنمرات تائید شده

4- یک نسخه از تصویر تمام صفحات مقالات چاپ شده در مجلات و کنفرانس ها با ذکر دقیق تاریخ و شماره چاپ

5- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی یک برگ

6- تصویر صفحه نتیجه ارزشیابی پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یک برگ

7- تصویر چکیده پایان نامه

8- عکس 3*4 جدید

9- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا ارائه گواهی مبنی بر بلامانع بودن ادامه تحصیل به لحاظ خدمت سربازی داوطلبین مرد

10- اصل رسید بانکی به مبلغ 1000000ریال (یک میلیون ریال) که بایستی به حساب شماره 968083260 نزد بانک تجارت شعبه بلوار خزر ساری کد شعبه 9680 به نام سایر درآمدهای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری واریز شود.

تبصره:

دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد باید گواهی اشتغال به تحصیل و تائید اتمام دوره مذبور تا پایان شهریور 98 را ضمیمه نمایند همچنین ارسال ریزنمرات واحد های گذرانده (کارنامه) ضرورت دارد.

نکته مهم:

1- هر داوطلب مجاز است فقط در یک گرایش در کد رشته های روزانه مرتبط با رشته تحصیلی خود شرکت نماید. در صورت پذیرش نهایی، تغییر گرایش امکان پذیر نمی باشد.

پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تائید صلاحیت عمومی انان توسط مراجع ذی صلاح و تائید نهایی سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد و در صورت عدم تایید در هر مرحله از تحصیل دانشگاه هیچ مسولیتی نخواهد داشت.

2- چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، برگزاری مصاحبه، و تحصیل مشخص گردد که داوطلب واجد شرایط آئین نامه نبوده است و یا در مدارک ارائه شده خدشه ای وجود داشته باشد از شرکت در مصاحبه یا ادامه تحصیل در هر مرحله ای که باشد جلوگیری به عمل آمده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

نکات مهم در مراحل ثبت نام:

1- ارسال درخواست اولیه حداکثر تا تاریخ 98/2/15 از طریق ایمیل به صندوق tahsilat.takmili.sari@gmail.com با ارسال نام و نام خانوادگی – کد ملی و شماره تلفن ثابت و همراه – شماره شناسنامه رشته تحصیلی کارشناسی ارشد و رشته دکتری مورد تقاضا (هر کدام در یک سطر) – در موضوع ایمیل درخواست برای پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری قید شود.

2- اسکن فیش بانکی ضمیمه ایمیل شود.

3- متقاضیان باید مدارک خود را از 98/1/18 لغایت 98/3/1 به آدرس: ساری -کیلومتر 9 جاده دریا صندوق پستی 578 سازمان مرکزی دانشگاه- تحصیلات تکمیلی، دفتر هدایت استعدادهای درخشان با پست پیشتاز ارسال نمایند.

بدیهی است به مدارکی که بعد از تاریخ های ذکر شده ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4- اصل مستندات را بایستی متقاضیان پس از دعوت به مصاحبه در روز مصاحبه به همراه داشته باشند. بنابراین در حفظ و نگهداری نسخه اصلی کلیه مدارک دقت لازم بعمل آید.

5- مدارک ارسالی و وجه واریزی به حساب دانشگاه به هیچ عنوان بازگشت داده نخواهد شد. خواهشمند است از ارسال اصل مدارک وگواهی فارغ التحصیلی جدا خوداری فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *