کاهش ۷۵درصدی ظرفیت پذیرش دکتری ۹۶ آزاد

ظرفیت پذیرش دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری یک‎چهارم سال گذشته شده است.

امیررضا شاهانی صبح امروز در نشست خبری در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: توسعه کیفیت از اولویت های این دانشگاه است بنابراین با توجه به اینکه در سال جاری این دانشگاه هماهنگ با دفتر گسترش فعالیت کرده و کیفیت خود را ارتقا داده است بنابراین ظرفیت پذیرش دوره دکترای این دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته، یک چهارم شده است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به اعلام نتایج دوره دکترا ادامه داد: ثبت نام این دوره ۱۱ و ۱۲ شهریورماه در واحدهای دانشگاه انجام شد اما به واحدها این اختیار داده شده است که در روزهای فعلی نیز بتوانند ثبت نام در این دوره را انجام دهند.

وی عنوان کرد: ظرفیت های پذیرش رشته محل های دانشگاه آزاد در سال جاری بر مبنای اعلام شورای گسترش وزارت علوم بوده است. بنابراین در ظرفیت پذیرش رشته محل های دکترا و کارشناسی ارشد با محدودیت مواجه هستیم.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پیش بینی می کنیم واحدهای خوب ما که با اقبال داوطلبان روبرو هستند در مراحل ثبت نام های اولیه، ظرفیت آنها تکمیل شود بنابراین به داوطلبان توصیه می کنیم که هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در رشته های پذیرفته شده اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *