احتمال اعلام زمان جدید برگزاری کنکور دکتری 99 در هفته آینده

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در صورتی که نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعویق مجدد زمان برگزاری آزمون های ارشد و دکتری باشد، زمان های جدید آزمون ها از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر درباره وضعیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به عنوان مصوبه به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری گفت: در صورتی که نظر  ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این باشد که کنکورهای دکتری و ارشد که قرار بود در فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ برگزار شود، به تاخیر بیافتد سازمان سنجش با هماهنگی مراکز ذیربط زمان های جدید را تا آخر هفته آینده اعلام خواهد کرد.

وی افزود: البته این موضوع مشروط به این است که اگر نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تعویق مجدد این آزمون ها باشد زمان های جدید از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

به گزارش مهر، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا امروز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ با اعلام مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: یکی دیگر از مصوبات امروز ستاد، به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است که زمان جدید آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیش از این زمان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به دلیل مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ فروردین به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ تغییر یافته بود.

همچنین زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۹ به دلیل مراقبت ناشی از شیوع بیماری کرونا از جمعه ۹ اسفند ۹۸ به پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹ تغییر یافته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *