احتمال برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها

زلفی گل گفت: اگر دانشگاه‌ها کلاس‌های خود را حضوری کنند، قطعا امتحانات پایان ترم هم به همان شیوه برگزار خواهند شد.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست پارک‌های علم و فناوری کشور که در محل وزارت علوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره آغاز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از ۱۵ آبان گفت: برای بازگشایی دانشگاه‌ها مطیع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم که مصوب کرده دانشگاه‌های برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهر و برای دانشجویان کارشناسی از ۱۵ آبان حضوری ادامه یابند.

زلفی گل اضافه کرد: فعالیت‌های متعددی در این زمینه از جمله جلسه با معاونان آموزشی، معاونان دانشجویان، روسا و مدیران حراست دانشگاه‌های کشور انجام داده ایم و چالش‌های پیش رو را بررسی کرده ایم و سعی کرده ایم تا آمادگی لازم را برای حضوری شدن بحث آموزش را به صورت جدی داشته باشیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: بحث تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های همه دانشگاه‌های کشور و آزمایشگاه‌ها تا حدودی انجام شده است و قرار شد تا روسای دانشگاه با توجه به شرایطی که دانشگاه دارند حضور دانشجویان را اولویت بندی کنند و بحث حضوری شدن آموزش را جدی بگیرند.

زلفی گل با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم افزود: وقتی آموزش به صورت حضوری ادامه یابد امتحانات هم به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *