ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای)

ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای)

چگونه برای پذیرش در دانشگاه مقصد با اساتید ارتباط برقرار کنیم؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید از موانع بسیاری عبور کنید. در ابتدا سایت دانشگاه مقصد را بررسی کنید و صفحات مربوط به اساتید را پیدا کنید. به طور معمول اطلاعات کاملی از اساتید در صفحات دانشگاه درج شده و به راحتی می توانید راه های تماس با اساتید را به دست آورید. ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای) ضروری است و می تواند بقیه مراحل اپلای را بسیار هموار کند. داو.طلبان ورود به دوره های ارشد و دکتری با دریافت تاییدیه استاد می توانند شانس خود را برای پذیرش تحصیلی در دانشگاه مقصد بیشتر کنند.

اپلای چیست؟مراحل Apply گام به گام

نحوه ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای)

مکالمه تلفنی، ارتباط در شبکه های اجتماعی و ارسال ایمیل به استاد مورد نظر راه های متداول ارتباطی هستند. تماس تلفنی تاثیر بیشتری در مجاب کردن استاد مورد نظر دارد ولی اگر امکان تماس تلفنی را ندارید، می توانید از طریق ایمیل نیز به مقصود خود برسید. نحوه تنظیم ایمیل برای برقراری ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای) بسیار مهم است. توجه داشته باشید که اصل کلی در ارسال محتوای ایمیل، صداقت و صحت اطلاعات است. هرگز برای جلب نظر استاد، اطلاعات جعلی ارسال نکنید.

ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای) می تواند منجر به تایید پذیرش تحصیلی شود. لذا بهتر است از قبل اطلاعاتی از سوابق علمی و علایق استاد به دست آورید. با انتخاب یک عنوان مناسب نظر استاد را جلب کنید. عنوان باید در ارتباط با زمینه کاری و فعالیت علمی استاد مورد نظر باشد.

محتوای ایمیل ارسالی باید شامل سوابق تحصیلی و توانایی های علمی داوطلب ورود به دوره های تکمیلی باشد. رزومه و CV خود را ارسال کنید. رزومه شما باید بتواند توجه استاد را جلب کند. بنابر این در متن پیام ارسالی به علت انتخاب استاد و رشته تحصیلی وی اشاره کنید.

توجه داشته باشید که ایمیل ارسالی برای برقراری ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای) نباید یکسان باشد. در واقع می بایست با توجه به زمینه علمی هر استاد یک متن مجزا را تنظیم کنید. ایمیل ارسالی باید مختص یک استاد تنظیم شود. اگر تمایل به ارسال 50 ایمیل دارید، باید از محتوای متفاوت استفاده کنید.

تذکر مهم: ارتباط با اساتید دانشگاه مقصد برای پذیرش (اپلای) به صورت موردی است و نباید هم زمان با دو استاد در یک دانشگاه ارتباط برقرار کرد. هرگز با دو استاد از یک دانشگاه تماس نگیرید این کار اصلا به نفع تان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *