اعلام جزئیات ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر

ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه صنعتی خواجه نصیر از روز دوشنبه 11 شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی یار، ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر، در دو مرحله به صورت الکترونیکی و مراجعه حضوری به دانشکده انجام می گیرد.

ثبت نام الکترونیکی

در مرحله ثبت نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ نمایند.

ثبت نام حضوری

در مرحله مراجعه حضوری (مرحله دوم) با در دست داشتن گواهی پذیرش غیر حضوری و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) در روز شنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۸ (برابر زمان بندی مندرج در سایت دانشکده مربوطه) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت نامی و پذیرش نهایی به دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند.

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، قبل از شروع مرحله دوم (مراجعه حضوری) باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیید شود، بنابراین لازم است پذیرفته شدگان بطور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت نام (سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند تا مراحل بعدی ثبت نام و پذیرش نهایی امکان پذیرشود.

 ضمناً عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزلهانصراف از تحصیل بوده و از پذیرفته شدگانی که در روزهای مقرر مراجعه نکنند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

o ثبت نام الکترونیکی از روز دوشنبه مورخ ۱۱ /۰۶ /۱۳۹۸ شروع و در ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۵ /۰۶ /۱۳۹۸ به اتمام خواهد رسید.

o آدرس سامانه آموزشی دانشگاه:http://golestan.kntu.ac.ir

o شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به پرتال ثبت نام :

o شناسه کاربری: کد ملی + ۹۸۱ K (بدون فاصله)

o گذرواژه: کد ملی

توجه: بارگذاری اصل مدارک زیر در ثبت نام الکترونیکی الزامی است:

o در صورت بارگذاری کپی هریک از مدارک، مدرک مذکور توسط این مدیریت تایید نخواهد شد.

عکس (لازم است عکس جدید در سیستم گلستان با حجم بیش از ۸ Kb و کمتر از ۱۲ Kb بارگذاری شود) تغییر عکس پس از پذیرش حضوری در سیستم گلستان به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاری شده صادر خواهد شد.

کارت ملی (پشت و رو)

شناسنامه (تمام صفحات)

مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل(ارائه مدرک فراغت از تحصیل مقطع کاردانی حاوی معدل کل برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته و همچنین در صورت ارائه دانشنامه کاردانی، بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)

مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)

گواهی معدل برای دانشجویان سال آخرکارشناسی ارشد با قید معدل کل و واحدهای گذرانده تا ۳۰ /۱۱ /۹۷

گواهی تایید تاریخ فراغت از تحصیل و معدل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد که تا ۳۱ /۶/ ۹۸ فارغ التحصیل می شوند و فارغ التحصیلانی که فاقد مدرک بوده و یا مدرک فراغت آنها فاقد معدل می باشد.

توجه: کلیه فرم ها با مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل مقاطع قبلی مورد قبول می باشد.

حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت از ارگان محل خدمت (برای شاغلین وزارتخانه ­ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی کشور)تأکید می گردد انجام مراحل ثبت‌نام منوط به ارائه گواهی مذکور می‌باشد و در صورت عدم ارائه گواهی، ادامه روند ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود.

مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان (حکم استخدامی هیئت علمی رسمی یا رسمی آزمایشی دانشگاه های دولتی)

فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه

فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر

گواهی مدرک زبان بین الملل قابل قبول دانشگاه مطابق جدول

فرم تعهد ثبت نام مشروط پذیرفته شدگان بدون آزمون

کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم/موقت

برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت برای دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده و تاریخ اعزام مندرج در آن تا زمان ثبت نام به اتمام نرسیده باشد/ برای دانشجویان سال آخر گواهی معدل با تأیید تاریخ فراغت از تحصیل تا ۳۱/ ۶/ ۹۸ مجدداً بارگذاری شود.

برگه ترخیص از خدمت سربازی با درج اعلام موافقت با ادامه تحصیل برای مشمولین حین خدمت :

(اینگونه پذیرفته شدگان (مشغول به خدمت سربازی) لازم است با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر جهت اخذ گواهی ترخیص از خدمت، طی روز دوشنبه ۱۱/ ۶/ ۹۸ از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس : میرداماد غربی- پلاک ۴۷۰ مراجعه نمایند. (مراجعه والدین دانشجو با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر بلامانع است.)

 تطبیق مدارک و ثبت نام قطعی از پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و ارائه گواهی موافقت با ادامه تحصیل از معاونت وظیفه عمومی ناجا انجام خواهد گرفت.

یادآوری مهم:

o پذیرفته­ شدگان لازم است پس از انجام ثبت­ نام الکترونیکی (اینترنتی) روز شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه ۹۸ (برابر برنامه زمانبندی مندرج درسایت دانشکده مربوطه) با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری ( بعد از اتمام ثبت نام از سیستم چاپ شود) شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

o در بارگذاری مدارک، رعایت وضوح (حداقل حجمkb ۲۰۰ و حداکثر حجم kb ۴۰۰) در سیستم ثبت نام الزامی است.

o با توجه به اینکه تنها سال تولد پذیرفته­ شدگان در سیستم گلستان ثبت شده است، ضروری است نسبت به درج کامل تاریخ تولد (شامل روز، ماه و سال) در سیستم اقدام نمائید. اصلاح و تکمیل اطلاعات فردی، تحصیلی، آموزشی، آدرس و… در سیستم گلستان الزامی است. مسئولیت هرگونه تناقض و اشتباه در اطلاعات به عهده شخصدانشجو خواهد بود.

با توجه به راه اندازی سیستم بایگانی الکترونیکی در دانشگاه، اصل مدارک ثبت­نامی پذیرفته شدگان پس از اتمام مراحل ثبت نام، جهت حفظ و نگهداری آنها تا پایان دوره تحصیل عودت داده خواهد شد، بنابراین لازم است دانشجویان در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده و در صورت نیاز به دانشگاه ارائه نمایند.

پذیرفته ­شدگان بدون­آزمون (استعداد­درخشان):

لازم­است پس از تکمیل مراحل ثبت نام (ثبت نام الکترونیکی، پذیرش نهایی در دانشکده و انتخاب واحد) با مراجعه به آدرس: http://sd.sanjesh.org/Details.aspx?id=۴۱۲۲ از نحوه دریافت و تکمیل فرمهای صلاحیت عمومی و واریز هزینه اطلاع حاصل نموده و پس از آن در روز ۱۵/ ۷/ ۹۸ از ساعت ۸ الی ۱۲ با در دست داشتن فرمهای تکمیل شده، فیش واریزی و مدارک لازم به این مدیریت مراجعه نمایند.

پرداخت هزینه ثبت نام:

o کلیه پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت مبلغ ۰۰۰/ ۳۵۰ (سیصد و پنجاه هزار ریال) بابت خدمات ثبت نام در مرحله ثبت نام الکترونیکی می باشند.

o پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره شبانه (۰۰۰/۰۰۰/ ۴۵ ریال معادل چهار میلیون و پانصد هزار تومان)

بدیهی است بارگذاری مدارک و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و ثبت نام پذیرفته شدگان پس از تأیید مدارک و اطلاعات دانشجو در سیستم گلستان و تطبیق اصل مدارک ، قطعی شده و امکان انتخاب واحد ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *