اعلام زمان پایان ترم امتحانات دانشگاه پیام نور

به گزارش پی اچ دی یار، ثبت نمره ارزشیابی باید  تا  ۲۱ تیر ۹۹ توسط مدرس در سامانه گلستان انجام شود و مهلت ثبت نمرات درس‌های عملی متعاقباً اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، در اطلاعیه دانشگاه پیام نور آمده است: تمام ارزشیابی‌های دروس نظری نیمسال تحصیلی جاری در بازه زمانی ابلاغ شده در برنامه امتحانات و منطبق با جدول زمان‌بندی و تاریخ از قبل تعیین شده، برگزار می‌شود.

گفتنی است، عدم شرکت دانشجو در ارزشیابی در تاریخ و ساعت اعلام شده، به منزله غیبت در جلسه امتحان است از طرفی چنانچه مدرس قبل از تاریخ اعلام شده در برنامه امتحانات، نسبت به ارزشیابی برخی یا تمامی دانشجویان اقدام کرده باشد، ارزشیابی مجدد لازم نیست.

لازم به ذکر است، نوع ارزشیابی دانشجویان به صورت غیرمتمرکز است و روش انجام آن غیرحضوری بوده و صرفاً از طریق بستر الکترونیکی و یا سایر روش‌های غیرحضوری مورد تأیید مرکز توسط مدرسین ذیربط طراحی و انجام می‌شود.از طرفی اعلام می شود مدرسین باید همه سوابق ارزشیابی درس را حفظ کنند به نحوی که در صورت لزوم، قابلیت مراجعه و بررسی مجدد را داشته باشد.

بنا بر این گزارش، ستاد امتحانات در هر استان و مرکزیا واحد وظیفه راهبری و نظارت بر نحوه ارزشیابی‌ها را بر عهده دارد و باید ثبت نمره ارزشیابی تا  ۲۱ تیر ۹۹ توسط مدرس در سامانه گلستان صورت پذیرد. مهلت ثبت نمرات درس‌های عملی و درس‌هایی که مطابق مقررات مهلت ثبت نمره بیش از یک نیم‌سال تحصیلی دارند، متعاقباً اعلام خواهد شد همچنین برای آزمون‌های ریزشی نیم‌سال تحصیلی قبل، مرکز یا واحد باید به نحو مقتضی نسبت به انجام ارزشیابی این دسته از دانشجویان به همراه سایر دانشجویان ‌نیم‌سال تحصیلی جاری اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *