اعلام نتایج نظرسنجی کرونایی از داوطلبان کنکور دکتری 99

نتایج نظرسنجی از داوطلبان کنکور دکتری در سه محور الزامات و رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری در آزمون نشان می دهد که بیش از ۸۰ درصد داوطلبان از شرایط رضایت داشتند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سازمان سنجش آموزش کشور در هر آزمون به طور معمول از داوطلبان نظرسنجی می کند و از آنها می خواهد که حوزه های آزمون را ارزیابی کنند. امسال به دلیل شرایط کرونا در کشور دو سئوال درباره ایام کرونا و پروتکل های بهداشتی نیز به سئوالات ارزیابی اضافه شد.

وی گفت: نتایج این نظرسنجی اولیه به وزیر علوم داده شد و در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نتایج نظرسنجی ارائه شد.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: به منظور اطمینان بیشتر، یک نظرسنجی مجدد از داوطلبان دکتری صورت گرفت که مشخصا سه سوال درباره اصول بهداشتی رعایت شده در حوزه آزمون، الزامات رعایت شده توسط عوامل اجرایی و نظر درباره فاصله صندلی ها از آنها پرسیده شد.

وی افزود: تعداد ۸۵.۱ درصد داوطلبان درباره اصول بهداشتی رعایت شده در حوزه آزمون ابراز رضایت کردند و ۱۴.۹ درصد راضی نبودند.

زرین آمیزی افزود: درباره الزامات بهداشتی رعایت شده توسط عوامل اجرایی آزمون نیز تعداد ۸۹ درصد رضایت داشتند و ۱۱ درصد عدم رضایت را اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: درباره فاصله صندلی ها آزمون دکتری، از نظر ۸۰ درصد داوطلبان این فاصله مطلوب بوده است.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد:  ۵۵ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری شنبه ۱۱ مرداد در ۲ ساعت بعدازظهر در این نظرسنجی شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *