افزایش ۲۵ درصدی شهریه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ

به گزارش پی اچ دی یار، سعید هاشمی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اظهار کرد: بودجه دانشگاه بر اساس شهریه بوده و مبلغ آن با تورم همخوانی ندارد.

او افزود: معمولا سالانه ۲۵ درصد به شهریه‌ها اضافه می‌شود، اما هزینه‌ها ۳ الی ۴ برابر می‌شود که به هر حال با استفاده از سایر منابع توانسته ایم بودجه خود را تنظیم کنیم.

هاشمی درباره افزایش شهریه‌های دانشگاه علم و فرهنگ از مهر ۱۴۰۰ اظهار کرد: طبق روال مابقی دانشگاه‌های دیگر دانشگاه علم و فرهنگ هم برای مهر ۱۴۰۰ حدود ۲۵ درصد به شهریه‌های خود اضافه کرده است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: شهریه دانشگاه علم و فرهنگ در رشته‌های مختلف متفاوت است، اما تقریبا تا ۲۵ درصد را به شهریه دانشجویان اضافه کرده ام.

او با اشاره به پرداخت وام به دانشجویان علم و فرهنگ در جهت رفع معضل شهریه بیان کرد: وام‌های مختلفی از سوی دانشگاه علم و فرهنگ به دانشجویان پرداخت می‌شود، همچنین با طرح آسیب دیدگان کرونایی هم می‌توانیم دانشجویان را تحت حمایت خود قرار دهیم، برای مثال در سال گذشته حدود یک و نیم میلیارد تومان تا یک میلیارد و هفتصد هزارتومان به دانشجویان مختلف بر اساس شرایطی که داشته اند به خصوص در دوران کرونا برای درک بیشتر آن‌ها تخفیف داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *