امکان تکمیل فرم صلاحیت عمومی برای داوطلبان دکتری 97

داوطلبان آزمون دکتری 97 که تاکنون موفق به تکمیل فرم صلاحیت عمومی نشده اند می توانند فرم خود را به صورت حضوری به هیأت مرکزی گزینش دانشجو در سازمان سنجش ارائه نمایند.

به گزارش پی اچ دی یار، بر اساس استعلام از دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو، داوطلبانی که نتوانسته اند در زمان مقرر فرم صلاحیت را تکمیل نمایند و یا دچار مشکل در زمان تکمیل فرم شده و نتوانسته اند تکمیل نمایند بایستی به روش زیر این کار را انجام نمایند:

1- مطالعه اطلاعیه زیر مربوط به عدم تکمیل فرم داوطلبان دکتری 97 به جهت نحوه ارسال:

داوطلبان دکتری آزمون 1397 که مجاز به مصاحبه در دانشگاه ها، موسسات، پژوهشگاه ها (به غیر از دانشگاه آزاد اسلامی) شده اند و تاکنون فرم صلاحیت عمومی خود را از طریق لینک موجود در کارنامه تکمیل ننموده اند، به اطلاع می رساند جهت تشکیل پرونده و تکمیل فرم صلاحیت عمومی خود بایستی شخصاً با مدارک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی، یک قطعه عکس، حکم کارگزینی در صورت اشتغال) در دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: تهران – خیابان کریمخان زند – پلاک 204 طبقه 2 حضور بهم رسانند.

شایان ذکر است که داوطلبان دکتری آزمون 1397 از ارسال پستی فرم صلاحیت عمومی خودداری فرمایند. مواردی که بصورت پستی ارسال گردند مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

2- با توجه به اینکه داوطلبان بایستی حضوری فرم را تحویل نموده و از ارسال پستی خودداری نمایند، در خصوص داوطلبانی که ساکن تهران نیستند می توانند فرم را برای یکی از اقوام یا دوستان پست یا ایمیل نمایند تا آنها نسبت به تحویل حضوری فرم اقدام نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *