امکان ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری 1400

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا زمانی که فرآیند اجرایی آزمون شروع نشده باشد، سازمان سنجش به داوطلبان آزمون دکتری اجازه می‌دهد برای ثبت نام با تاخیر اقدام کنند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات سازمان سنجش برای ثبت نام جاماندگان آزمون‌های سراسری، اظهار کرد: در هنگام ثبت نام آزمون‌های وزارت علوم همیشه افرادی هستند در موعد اعلام شده به دلایلی موفق به ثبت نام نمی‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: به این منظور تسهیلاتی برای این دسته از داوطلبان فراهم شده تا بتوانند اقدام به ثبت نام کنند.

هزینه ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری 1400

سخنگوی سازمان سنجش درباره هزینه ثبت نام توضیح داد: هزینه ثبت نام جاماندگان برای تمام آزمون‌ها شامل «کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی» بر اساس مصوبه دولت ۱۲۰ هزار تومان علاوه برهزینه ثبت نام تعیین شده، است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: امسال هیات دولت مصوب کرده است برای تاخیر در ثبت نام در هر آزمون علاوه بر هزینه ثبت نام هزینه دیرکرد نیز اخذ ‌شود. هزینه همه ثبت نام‌ها همانند همیشه به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری

زرین آمیزی درباره فرصت جاماندگان برای ثبت نام، گفت: این فرصت تا زمان برگزاری آزمون‌ها ادامه ندارد و تا زمانی که فرآیند اجرایی آزمون شروع نشده باشد سازمان سنجش به داوطلبان اجازه می‌دهد برای ثبت نام با تاخیر اقدام کنند.

نحوه ثبت درخواست جهت ثبت نام جاماندگان دکتری 1400

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد شده و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *