انتشار کارنامه نهایی دکتری 97 در روز سه شنبه

انتشار کارنامه نهایی دکتری 97 در روز سه شنبه

کارنامه نهایی شامل نمرات کسب شده در مصاحبه و حدنصاب لازم جهت پذیرش در مقطع دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه ها، ششم شهریورماه منتشر خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بر اساس اعلام سازمان سنجش، جزئیات نحوه گزینش جهت پذیرش دکتری 97 دانشگاه ها به شرح زیر است:

 

سهمیه شهدا، جانبازان و ایثارگران در پذیرش دکتری 97

بیست و پنج درصد (25 %) ظرفیت هر کدرشته محل به «همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنان»، «جانبازان 25 % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» و رزمندگان اختصاص دارد.

پنج درصد (5 %) ظرفیت هر کدرشته محل به «جانبازان زیر 25 % و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد.

ده درصد (10 %) مازاد بر ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط، به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.

 

نحوه گزینش نهایی آزمون دکتری 97

با توجه به ضوابط آزمون، پذیرش نهایی داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه‌ ثبت نام آزمون دکتری 97 و دفترچه انتخاب رشته دکتری 97 فوق‌الذکر صورت پذیرفته است.

 

زمان انتشار کارنامه نهایی دکتری 97

برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ 97/06/06 قابل دسترسی خواهد بود.

 

ممنوعین انتقال پذیرفته شدگان دکتری 97

از آنجا که تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نمی‌باشد، و اصولاً بررسی این امور نیز به عهده این سازمان نمی‌باشد، لذا درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *