برگزاری آزمون زبان آبان 99 دانشگاه تهران به صورت مجازی

آزمون زبان آبان ماه 1399 دانشگاه تهران در روز جمعه 30 آبان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بر اساس اعلام سامانه این آزمون، پیرو لغو آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران روز جمعه مورخ 99/08/16، برای نخستین بار آزمون زبان دانشگاه تهران utep به صورت مجازی با رعایت شرایط ذیل در روز جمعه مورخ 99/08/30 برگزار خواهد شد.

شرایط برگزاری آزمون زبان آبان 99 دانشگاه تهران

1- مدت آزمون برای 100 سوال کمافی السابق 100 دقیقه می باشد که داوطلبین از ساعت 9 صبح تا 11.40 دقیقه امکان اتصال به سیستم و پاسخگویی به سوالات را خواهند داشت. امکان پاسخگویی به سوالات صرفاً به مدت 100 دقیقه در بازه زمانی فوق امکان پذیر می باشد.

2- برای این آزمون لازم است که داوطلبان یک لپتاپ به همراه وبکم و میکروفون با سیستم عامل ویندوز و یک تلفن هوشمند دارای دوربین سلفی و میکروفون با سیستم عامل حداقل اندروید ۵ داشته باشند.

3- داوطلبان می بایست تمهیدات مربوط به یک اتاق خالی که با تلفن هوشمند کل اتاق و در ورودی آن مشاهده می‌شود، عدم صحبت و تماس، عدم مراجعه به کتاب‌های دیگر، قرار گرفتن چهره در طول امتحان در جلوی وبکم لپتاپ و  را درنظر بگیرند.

4- به منظور رعایت امنیت آزمون در صورت وقوع یک تخلف بزرگ (ترک صندلی و محل آزمون، حضور فرد غیرداوطلب و …) و یا سه تا چهار تخلف ناچیز (شنیده شدن صدای هر فردی به جز صدای داوطلب، روی برگرداندن داوطلب از صفحه مانیتور به چپ و راست و …)، داوطلب بلافاصله از آزمون حذف خواهد شد.

5- داوطلبین پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق ایمیل، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه می‌توانند برای اجرای مانور و آشنایی با نحوه کار به سامانه ای که متعاقباً اعلام خواهد شد وارد شوند و آزمون تستی بدهند.

زمان اعلام نتایج آزمون زبان آبان دانشگاه تهران

بر اساس اعلام سامانه آزمون زبان دانشگاه تهران، نتیجه قطعی آزمون فوق الذکر در تاریخ 7 آذر 99 اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *