تاريخ و نحوه ثبت نام و برگزاري آزمون زبان تولیمو TOLIMO 98

سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص تاريخ و نحوه ثبت نام و برگزاري آزمون زبان تولیمو TOLIMO 98 منتشر کرد.

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون زبان انگليسي پيشرفته (TOLIMO:E_A2019) در سال 1398 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز دوشنبه مورخ 98/08/13 آغاز شده و تا تكميل ظرفيت برگزاري هر مركز ادامه خواهد يافت.

كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده بافراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

لازم به توضيح است آزمون مذكور براي دوره 137 در تاريخ 98/09/07 و براي دوره 138 در تاريخ 98/09/28 منحصراً در شهر تهران و به صورت اينترنتي (iBT) در 3 مركز به شرح جدول ذيل برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام با توجه به انتخاب مركزي كه انجام مي‌دهند در ساعت 8:00 صبح روز برگزاري آزمون نيز با كارت شناسايي معتبر (شناسنامه عكسدار و يا كارت ملي) به همان مركز مراجعه نمايند.

ردیف نام مرکز برگزاری آدرس
1 سازمان سنجش آموزش كشور تهران، خيابان كريم‌خان زند، بين استاد نجات اللهي و سپهبد قرني، پلاك 204، طبقه اول، سالن iBT
2 مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تهران، خيابان آزادي، بين خيابان اسكندري شمالي و دكتر قريب، روبروي پارك اوستا، پلاك 131
3 پردیس شماره 2 دانشگاه شهید بهشتی تهران، اكباتان، فاز 3، جنب بيمارستان صارم

زمان برگزاري دوره‌هاي بعدي آزمون طي اطلاعيه‌اي متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *