تمدید مهلت خروج دانشجویان دکتری از کشور برای فرصت مطالعاتی

جمعی از دانشجویان دکتری ورودی ۹۵ که دارنده سهمیه فرصت مطالعاتی خارجی وزارت علوم هستند و به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا امکان خروج از کشور نداشته اند، خواستار تمدید مهلت خروج شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از دانشجویان دکتری ورودی سال ۹۵ اعلام کردند، بخاطر شیوع کرونا نتونسته اند برای فرصت مطالعاتی از کشور خارج شوند، برهمین اساس برای تمدید مهلت خروج برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور، به وزیرعلوم ، نمایندگان مجلس و سازمان امور دانشجویان نامه نوشته اند.

یکی از این دانشجویان به هزینه هایی که برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور توسط دانشجویان انجام گرفته است، اشاره کرد و گفت: دانشجویان برای این فرصت مطالعاتی از پنج میلیون تا بیست و حتی سی میلیون تومان هزینه کرده اند.

وی ادامه داد: از طرفی سازمان امور دانشجویان مهلت خروج برای فرصت مطالعاتی را تا آخر سال میلادی تعیین کرده است، در واقع این فرصت تا شهریور ماه بود که تمدید شد.

این دانشجوی دکتری افزود: ولی با این تمدید هنوز برخی از دانشجویان نتوانستند برای فرصت مطالعاتی از کشور خارج شوند و اگر دوباره تمدید نشده و با دانشجویان همکاری نشود هزینه هایی که صرف کرده اند همه از بین می رود.

وی ادامه داد: همچنین پایان نامه های این دانشجویان نیز نیمه تمام باقی می ماند بنابراین دانشجویان برای انجام و تکمیل تحقیقاتی که باید انجام دهند لازم است که حتما به فرصت مطالعاتی اعزام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *