دانشگاه علوم پزشکی یزد از پژوهش‌های گردشگری سلامت حمایت می کند

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یزد از حمایت مالی دانشگاه از طرح های برتر پژوهشی در حوزه گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یزد، مسعود میرزایی با اعلام این خبر افزود: از سه طرح برتر پژوهشی در حوزه گردشگری سلامت تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال حمایت می شود.

وی افزود: به دنبال برگزاری سمینار گردشگری سلامت یزد در دانشگاه علوم پزشکی یزد و با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان، از سه طرح برتر پژوهشی ارائه شده در راستای توسعه گردشگری سلامت استان یزد حمایت می شود.

میرزایی اظهار داشت: این طرح ها در سه محور بازاریابی گردشگری سلامت یزد به منظور انتخاب بهترین بازار از بین کشور های همسایه و پیش بینی بازارهای آینده برای گردشگری سلامت، بررسی مدل های همکاری و حضور شرکت های بیمه بین المللی در حوزه گردشگری سلامت استان یزد و ارائه مدل خدمات گردشگری سلامت یزد در مقایسه با مدل های کشور های رقیب مانند هند، اردن و ترکیه برای حضور در فضای مجازی است.

وی تاکید کرد: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از این سه طرح هر یک تا سقف مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال حمایت می کند و پژوهشگران دانشگاه و سایر علاقه مندان تا پایان مهر ماه فرصت دارند تا پروپوزال های پیشنهادی خود را از طریق سامانه پژوهشیار به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ارسال کنند.

گرنت پژوهشی در حوزه گردشگری سلامت

بدینوسیله به اطلاع می رساند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نظر دارد با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان از سه طرح برتر پژوهشی ارائه شده در راستای توسعه گردشگری سلامت استان یزد در سه محور زیر، هر یک تا سقف مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال حمایت نماید. پژوهشگران دانشگاه و سایر علاقه مندان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا پروپوزال های پیشنهادی خود را از طریق سامانه پژوهشیار (به آدرس: http://sr.ssu.ac.ir) به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ارسال نمایند.

محور های پژوهشی پیشنهادی در حوزه توسعه گردشگری سلامت در استان یزد:

۱-     بازاریابی گردشگری سلامت یزد به منظور انتخاب بهترین بازار از بین کشور های همسایه و پیش بینی بازارهای آینده برای گردشگری سلامت

۲-     بررسی مدل های همکاری و حضور شرکت های بیمه بین المللی در حوزه گردشگری سلامت استان یزد

۳-     ارائه مدل خدمات گردشگری سلامت یزد در مقایسه با مدل های کشور های رقیب مانند هند، اردن و ترکیه برای حضور در فضای مجازی

علاقه مندان جهت هرگونه سوال می توانند با خانم دکتر رحیم دل با ایمیل: rahimdel۲۰۰۰@yahoo.com و یا شماره ۳۷۲۶۶۷۱۱ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *