دانلود Listening آزمون OET

دانلود نمونه Listening آزمون OET سری دوم

آزمون OET برگرفته از حروف اول عبارت Occupational English Test جهت ارزیابی توانایی ارتباطی زبان انگلیسی در نظر گرفته شده. این آزمون مختص فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی است که علاقه مند به کار و فعالیت در برخی از کشورها نظیر در استرالیا، نیوزیلند و سنگاپور هستند. در این مطلب دانلود Listening آزمون OET بخش دوم در نظر گرفته شده است. سری اول دانلود Listening آزمون OET از طریق لینک زیر در دسترس قرار دارد:

دانلود نمونه Listening آزمون OET پزشکی بخش اول

آزمون OET شامل هر 4 مهارت اصلی زبان آموزان شامل Speaking , Writing , Reading , Listening می باشد ولی بر خلاف دیگر آزمون های رایج زبان انگلیسی نظیر تافل، آیلتس و .. بر پایه مباحث پزشکی تنظیم شده است. در این مطلب فایل دانلود Listening آزمون OET سری دوم برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است.
مدرک بین المللی آزمون OET دارای 2 سال اعتبار بوده و به صورت A , B , C , D ,E نمره گذاری می شود. برای پذیرفته شدن در مراکز معتبر و معروف حداقل حد نصاب نمره B است البته ملاک پذیرش در مراکز معمولی حداقل نمره C می باشد.

دانلود Listening آزمون OET رایگان

آزمون OET یک آزمون کتبی است که برای هر 4 مهارت نمره جداگانه ای را لحاظ می کند و زمان آزمون برای هر بخش به ترتیب زیر است:

  • Listening:  زمان 50 دقیقه – دو بخش مشترک بین تمام 12 رشته
  • Reading : زمان 60 دقیقه دو بخش مشترک بین تمام 12 رشته
  • Writing : زمان 45 دقیقه یک بخش مجزا برای هر رشته
  • Speaking حدودا 20 دقیقه – دو بخش مجزا برای هر رشته

لازم به ذکر است داوطلبانی که موفق به کسب نمره حد نصاب در یک یا چند مهارت 4 گانه نشوند می توانند در آزمون OET بعدی شرکت کرده و تنها در بخش مورد نظر شرکت کنند.

فایل دانلود Listening آزمون OET با لینک مستقیم

فایل دانلود Listening آزمون OET سری دوم به صورت رایگان توسط وب سایت پی اچ دی یار ارائه شده و دارای پسورد نمی باشد

Listening-Sample-Test-1-Question-Paper

Listening-Sample-Test-1-Answer-Key

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *