راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون سال 1399 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی یار، راهنمای منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک و تهنیت به پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون سال 99دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع میرساند نتایج این دوره بر روی سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به آدرس: www.azmoon.org قابل مشاهده میباشد.

پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال 99 جهت احراز صلاحیت های عمومی تحت بررسی است لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

– با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت میباشد.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه آزاد

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان نهایی لازم است در روز یکشنبه 11 آبان ماه 99 جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارکی که لازم است مطابق دستورالعمل اعلام شده از طریق شبکه پستی ارسال گردد:

1- اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل.

2- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

3- شش قطعه عکس 3×4 تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه).

4- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

5- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره های مذکور که بیش از یکسال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد).

6- تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

7- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است، ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکترای تخصصی (Ph.D) سال 99:

1- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت میگردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ 1950000 ریال بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

2- حق بیمه حوادث مبلغ 50000 ریال می باشد که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت نماید.

3- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *