صدور مجوز تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور دکتری 1400

سخنگوی سازمان سنجش گفت: مجوز تردد برای داوطلبان آزمون دکتری 1400 که شهر محل اقامت آن‌ها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، صادر می‌شود.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات سازمان سنجش برای رفع محدودیت تردد داوطلبان کنکور دکتری اظهار کرد: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انجام شده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان کنکور دکتری که برای حاضر شدن در شهر محل آزمون خود اقدام به این تردد کرده اند وجود ندارد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: خوداظهاری بیماران مبتلا به کووید۱۹ که در آزمون دکتری شرکت کرده‌اند از چهارشنبه ۶ اسفند آغاز شد و ساعت ۲۴ جمعه، ۸ اسفند به پایان رسید. در این فرصت ۵۲ داوطلب اقدام به خود اظهاری کرده اند که در بیمارستان آزمون خواهند داد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: مقرر شده تا مجوز تردد برای داوطلبانی که شهر محل اقامت آن‌ها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، جهت پیشگیری از ثبت تخلف صادر شود.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، به منظور کاهش تردد بین شهری داوطلبان کنکور دکتری هماهنگی لازم جهت افزایش حوزه‌های برگزاری آمون نیز انجام شده است و حوزه‌های این آزمون که سال گذشته ۶۰ حوزه بوده به ۱۱۰ حوزه امتحانی افزایش پیدا کرده است.

زرین آمیزی افزود: کنکور دکتری  جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شوذ.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: در استان خوزستان تعداد شهرهای محل برگزاری آزمون از ۵ به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است. فاصله بین صندلی‌ها در این استان به صورت ویژه چیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *