مخالفت ستاد ملی کرونا با حذف مصاحبه داوطلبان دکتری آزاد

دانشگاه آزاد در 3 نوبت در خصوص جایگزینی مصاحبه های دکتری 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی با ستاد ملی کرونا و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مکاتبه داشته که با مخالفت این مراجع روبرو شده است.

به گزارش ‍پی اچ دی یار، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین و اساتید گرامی، مصاحبه دکتری سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

داوطلبین از طریق سامانه تعبیه شده به همین منظور با گروه مصاحبه کننده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر شده و مصاحبه انجام می شود. اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکلهای بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر 4 نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می نمایند.

به منظور حفظ سلامت اساتید و کم کردن حداقل رفت و آمد،تمام اساتید مصاحبه کننده ازدانشگاههای استان تهران انتخاب شده اند و در روزهای مشخص شده در واحد دانشگاهی و درمحل در نظرگرفته شده جهت برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می نمایند.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی در 3 نوبت در خصوص جایگزینی مصاحبه های دکتری سال 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان، با ستاد ملی کرونا و کمیته های کارشناسی آن و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مکاتبه داشته است که علی رغم پیگیری های متعدد با مخالفت این مراجع روبرو شده است.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی پس از مخالفت مراجع مذکور با جایگزینی مصاحبه ­­­­­­های دکتری و پس از بررسی های متعدد، جهت حفظ سلامت داوطلبان، تصمیم به برگزاری  مصاحبه ها به صورت مجازی گرفت که در این شرایط داوطلبان در منزل یا محل کار خود می توانند در روز و ساعت تعیین شده در جلسه مصاحبه شرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *