۱۵ تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌ تقاضای دانشجویان برای دریافت وام ویژه دکتری

دانشجویان متقاضی دریافت وام ویژه دکتری تا روز پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ مهلت دارند در اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان تقاضای خود را ثبت کنند.

وام ویژه دکتری صرفا به دانشجویان روزانه پرداخت می‌شود و شعبه پرداخت‌کننده وام نیز باید از سوی متقاضی تعیین شود. مبلغ ماهیانه این وام ۷میلیون ریال است که هر سه ماه یک بار از سوی بانک تعاون به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

دانشجویانی که پایان‌نامه آن‌ها تقاضامحور و کاربردی باشد، علاوه بر این وام، وام دیگری با عنوان وام ضروری پایان‌نامه متقاضی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت می‌شود.

دانشجویانی که در سنوات مجاز در فرصت مطالعاتی هستند، در صورت تایید معاون دانشجویی می‌توانند از وام ویژه دکتری بهره‌مند شوند. دانشجویانی که به هر علتی تمایل به دریافت وام ویژه دکتری نداشته یا می‌خواهند از ظرفیت تضمین خود صندوق استفاده کنند، می‌توانند با همان فرآیند قبلی از طریق صندوق رفاه دانشجویان نسبت به دریافت وام تحصیلی ویژه دکتری به مبلغ ماهانه ۵۰۰ هزار تومان اقدام کنند. اما علاوه بر این که با شرایط معمول صندوق انجام می‌شود، در صورت درخواست دانشجو، مبلغ ۳ میلیون تومان نیز پرداخت می‌شود.

براساس ابلاغ جدید صندوق رفاه دانشجویان مدت بازپرداخت وام ویژه دکتری به ۶۰ ماه افزایش یافته و دوره تنفس برای بازپرداخت هم از یکسال به دوسال تغییر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *