اختلال در سامانه زبان MSRT دانشجویان دکتری را با مشکل مواجه کرد

اختلال درسامانه زبان MSRT دانشجویان دکتری متقاضی برای شرکت در این آزمون را با مشکل مواجه کرده و باعث شده این دانشجویان نتوانند در این سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از دانشجویان دکتری نارضایتی خود را از اختلال در سامانه زبان MSRT وزارت علوم اعلام کردند.

یکی از دانشجویان دکتری در این زمینه گفت: دانشجویان دکتری جهت آزمون جامع و سپس دفاع از پایان نامه خود نیاز به مدرک زبان بین المللی دارند تا دانشگاه اجازه ارائه پروپزال خود یا دفاع از پایان نامه را به آنها بدهد.

وی ادامه داد: سال گذشته هر ماه این آزمون تحت عنوان های مختلف  MSRT, TOLIMO, EPT و غیره برگزار می می شد که بیشترین شرکت کنندگان در آزمون MSRT  شرکت می کردند. اما امسال سازمان امور دانشجویان وزارت علوم سایت ثبت نام را به سایت PORTAL.SAORG.IR تغییر داده و به دلیل اختلالی که دارد اصلا دانشجویان نمی توانند برای ثبت نام وارد سایت مورد نظر شوند.

این دانشجوی دکتری افزود: سایت مذکور، ظرفیت جمعیت مراجعه کننده به سایت را ندارد و دانشجویان به دلیل تکمیل شدن ظرفیت، شهرهای نزدیک استان خود را نیز نمی توانند انتخاب کنند و در شهرهایی به فاصله خیلی زیاد هم حتی نمی توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: دانشجویان چون ترم آخر هستند حتما باید در این آزمون شرکت کرده و سپس از رساله خود دفاع کنند که اگر موفق به ثبت نام شرکت در این آزمون نشوند، اجازه دفاع از رساله خود را ندارند و باید هزینه ترم بعد را بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *