اعلام نحوه ثبت درخواست بررسی مجدد و پیگیری نتایج آزمون دکتری

نحوه ثبت درخواست بررسی مجدد و پیگیری نتایج آزموهای سراسری و موظف سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی یار، بنا بر اعلام سازمان سنجش، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمونهای سراسری و به طور کلی آزمونهای موظف سازمان سنجش آموزش کشور باید مطابق با دستورالعمل ذیل اقدام و از اکیدا از سایر روشهای مکاتبه ای وحضوری در این خصوص خودداری نمایند.

لازم به ذکر است اولویت بررسی منحصرا با درخواستهای ثبت شده از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org خواهد بود و پس از اتمام بررسی این دسته از درخواستها به درخواستهایی که از سایر روشها ارسال شده رسیدگی خواهد شد بنابراین توصیه می شود منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی درخواست بررسی مجدد هر نوع نتیجه اعم از اولیه؛ نهایی؛ معرفی به مصاحبه و آزمونهای عملی و تشرحی و یا مصاحبه را ثبت نمایید.

داوطلب لازم است پس از عضویت و  ورود به سیستم پاسخگویی درخواست جدید را انتخاب و بعد از آن گزینه آزمون مورد نظر و سال مورد نظر را انتخاب و تایید نماید سپس با انتخاب گزینه تقاضای بررسی نتیجه مطابق با مهلت تعیین شده اقدام نماید.

تذکر مهم1: در صورت عدم موفقیت در ثبت اعتراض از طریق انتخاب گزینه عمومی با توضیحات کامل درخواست خود را ثبت نمایید تا مورد بررسی و اظهار نظر قرار گیرد.

تذکر مهم 2: داوطلبانی که در سیستم پاسخگویی عضو نیستند لازم است پس از ورود به لینک نسبت به عضویت در آن با استفاده از اطلاعات ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

پس از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی در این  خصوص بررسی میسر نخواهد بود.

زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از اخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی خواهد بود لذا داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی ازمون پذیرفته شده اند بهتر است تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نمایند در غیر اینصورت سازمان مسئولیتی در صورت منفی شدن نتیجه بررسی نخواهد داشت .لازم به ذکر است پس از بررسی های لازم نتیجه با کلیک بر روی همان شماره درخواست ثبت شده قابل مشاهده خواهد بود.

پیگیری این درخواستها منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی امکانپذیر بوده و بنابراین به مراجعات حضوری، تماسهای تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود

درخواستها منحصرا باید به روش اعلام شده ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد بنایراین اکیدا از اراسال درخواست بررسی در این مورد از سامانه darkhast.sanjesh.org اکیدا خودداری فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *