بورسیه های تحصیلی آلمان

وضعیت پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و المان

معاون مرکز همکار های علمی بین المللی وزارت علوم وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده  ایران و المان را تشریح کرد و گفت : امتیاز دهی طرح های پژوهشی محققان ایرانی انجام شد. عطالله کوهیاندر گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضغیت انتخاب پروژهای تحقیقاتی برگزیده ی ایران و المان گفت :در پی انتشار اولین فراخوان مشترک همکاری های پژوهشی تحقیقاتی میان محققان ایرانی و المانی بیش از 150 طرح پیشنهادی توسط محققان و پژوهشگران ایرانی ارائه شد.

وی ادامه داد: بر اساس نشست های کمیته داوران که به منظور ارزیابی طرح ها در دانشگاه علم و صنعت ایران به نمایندگی وزارت عتف و موسسه ی ملی نوسعه تحقیقات علوم  پزشکی از وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی ایران و وزارت اموزش و  تحقیقات  جمهوری فدرال المان  بر اساس الویت های پژوهشی و به صورت جداگانه طی ماه اخیر برگزار شده

نتایج داوری ها امتیاز دهی طرح های پژوهشی محققان ایرانی انجام شد.

معاون مرکز همکاری های  علمی بین المللی افزود: نتایج این داوری های با طرف المانی مورد تبادل قرار گرفته و لازم است در نشستی مشترک با وزارت اموزش و تحقیقات المان مورد انتخاب نهایی قرار گیرد. به لحاظ اهمیت موضوع امید است این نشست مشترک با حضور نمایندگان دو کشور بزودی برگزار و نتایج داوری به پژوهشگران اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *