پذیرش دکتری بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه ادیان و مذاهب

دانشگاه ادیان و مذاهب شرایط پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون این دانشگاه برای تحصیلی ۹۶ – ۹۷ را اعلام کرد.

 

داوطلبان محترم می‌بایست پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه‌های مربوط به دوره تحصیلی خویش حداکثر تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۶ در سامانه پذیرش دانشجو دانشگاه به آدرس azmoon.urd.ac.ir اقدام به ثبت‌نام و بارگزاری مدارک مورد نیاز نمایند.

تکالیف داوطلبان برای شرکت در فرآیند پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان

  1. به داوطلبان توصیه می‌شود پس از مطالعه دقیق آیین‌ها و دفترچه راهنمای ثبت‌نام با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو اقدام به ثبت‌نام نمایند.
  2. برای تکمیل مراحل ثبت‌نام از طریق سامانه بارگزاری فایل‌های ذیل ضروری می‌باشد.
  • فایل عکس ۳×۴ (جدید، تمام‌رخ و با زمینه سفید)
  • فایل مدرک کارشناسی
  • فایل ریزنمرات مقطع کارشناسی (درصورتی که در فایل مدرک کارشناسی میانگین کل ذکر گردیده است باگزاری فایل ریزنمرات ضروری نیست)
  • فایل مدرک کارشناسی‌ارشد (مخصوص داوطلبین مقطع دکتری)
  • ریزنمرات مقطع کارشناسی‌ارشد (درصورتی که در فایل مدرک کارشناسی میانگین کل ذکر گردیده است باگزاری فایل ریزنمرات ضروری نیست)
  1. پرداخت اینترنتی مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) به نام صندوق شهریه دانشگاه ادیان و مذاهب در سامانه پذیرش دانشجو به‌صورت آنلاین. (هزینه ثبت‌نام عودت داده نمی‌شود)
  2. در پایان مراحل ثبت نام به داوطلبان یک کد رهگیری داده خواهد شد که این موضوع نشانگر پایان مراحل ثبت نام یک داوطلب است. صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است.
  3. داوطلبان پس از ثبت نام در مورخ ۰۱/۰۵/۱۳۹۶ باید با مراجعه مجدد به سامانه پذیرش دانشجو از زمان مصاحبه خویش اطلاع حاصل نمایند و در موعد مقرر به همراه کلیه مدارک مورد نیاز ذکر شده در دفترچه راهنما در محل مصاحبه حاضر باشند. لازم به ذکر است؛ زمان مصاحبه تمدید نخواهد گردید و عدم حضور در مصاحبه به منزله انصراف خواهد بود.

تذکر مهم: داوطلبان محترم توجه داشته‌باشند هزینه‌های مالی و نحوه محاسبه شهریه ایشان همانند سایر پذیرفته‌شدگان دانشگاه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *