بورسیه های دکتری دانشگاه ویکتوریا در نیوزلند

فراخوان بورسیه های دکتری ویکتوریا برای دانشجویان بین المللی در نیوزلند ، ۲۰۱۹ آغاز شد.

مهلت ثبت نام : اول نوامبر ۲۰۱۹

جایزه: بورسیه ها شامل سالانه ۲۳،۵۰۰ دلار + شهریه می شوند.

توجه : مدرک زبان الزامی است

لینک اطلاعات بیشتر:

lish.ir/1lpQ

دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند ، در شهر ولینگتون پایتخت کشور نیوزیلند قرار دارد . دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند بیشتر از ۲۰ هزار دانشجو را پوشش می دهد و نزدیک به ۲۸۰۰ نفر از آنان از ۸۰ کشور جهان برای تحصیل در بیش از صدها رشته ی دانشگاه ویکتوریا به نیوزیلند آمده اند . دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند از نظر تحقیقات ، دانشگاه شماره یک کشور نیوزیلند محسوب می شود . محققان و اساتید مجرب سطح اول در دنیای علم که برای شما تجربه ی تازه ای از یادگیری را رقم خواهند زد . تحصیل در دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند با توجه به ارتباط عمیق دانشگاه با محیط علمی و بازار تجاری شهر ولینگتون و فضای اداری و حکومتی پایتخت نیوزیلند ، فرصت بی نظیری خواهد بود .

در ولینگتون شما در قلب تولید و مرکز فرهنگ و هنر کشور نیوزیلند قرار دارید . این شهر شاد ، امن و جذاب کوچکترین پایتخت روی کره ی زمین است که می تواند تمام زیبایی های خیره کننده ی کشور نیوزیلند را یک جا برایتان به نمایش بگذارد .

کشوری که کیفیت آموزشی بالایی دارد و طبیعت بی نظیر و فرهنگ جذابش با مردم خنده رو و مهربان در اطراف شما هستند و رکورد کمترین میزان جرم در دنیا را رقم می زند .

مدارک تحصیلی دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند ، مورد قبول تمامی بازار های جهانی و مجامع علمی دنیاست . دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند یگانه ای ست که به سابقه ی چندین و چند ساله ی خود در مقام اول رنکینگ دانشگاه های کشور نیوزیلند به خود می بالد .

دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند از نظر کیفیت آموزشی ، بهترین شرایط ممکن در محیط های علمی آموزشی کشور نیوزیلند را دارد . اندیشه ی مستقل علمی و خلاقیت به روز ، چیزیست که برای دانشجویان دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند یک فرصت حقیقی به حساب می آید .

رتبه دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند

دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند ، در وبسایت QS رتبه ی ۲۲۱ را دارد . درس خواندن در دانشگاه ویکتوریا پایه ای مستحکم برای ساختن موفقیت های آینده ی شماست و باعث ارتقای جایگاه های شغلی شما در آینده تان می شود .

این دانشگاه در رشته ی Social Policy در بین ۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد و در رشته های حسابداری و مالی ، آموزش ، ادبیات و زیان انگلیسی ، جغرافیا ، تاریخ ، حقوق ، زبان شناسی و روانشناسی در میان ۱۰۰ دانشگاه اول دنیا قرار گرفته است . دانشگاه ویکتوریا در گروه دانشگاه های ۵ ستاره ی وبسایت QS از ۳۵ کشور جهان است .

پردیس های دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند

Kelburn

پردیس اصلی دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند به حساب می آید و در سال اول دوره ی تحصیلی تان می توانید از تجربه ی حضور در این پردیس لذت ببرید . کافه ها و رستوران های کوچکی به اضافه ی داروخانه و یک شعبه از بانک ANZ از امکانات محیطی پردیس به حساب می آیند . از اینجا تا مرکز شهر تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه باید پیاده روی کنید . اتوبوس های مخصوص دانشجویان در مسیر حاضر هستند و در داخل پردیس برای دانشجویان ، محل پارک اتومبیل به صورت محدود در نظر گرفته شده است .

ساختمان های اداری و امور دانشجویان دانشگاه ویکتوریا ، کتابخانه ی مرکزی و دانشکده های علوم ، علوم انسانی و اجتماعی همچنین مهندسی در این پردیس قرار گرفته اند . ساختمان ” دانشکده ی علوم و فنون نوین ” طی سه سال گذشته به منظور سرمایه گذاری در زمینه ی تکنولوژی های به روز جهان در این پردیس بنا نهاده شده است که یکی از سرمایه گذاری های علمی دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند به حساب می آید .

Pipitea

دانشکده حقوق و دانشکده ی بازرگانی در این پردیس قرار دارند . این پردیس در میان مراکز سیاسی شهر ولینگتون واقع شده است . ایستگاه قطار پایتخت در نزدیکی این پردیس قرار دارد و یکی از امکانات محیطی دانشجویان ساکن در پردیس محسوب می شود . دانشکده های اقتصاد ، مدیریت ، علوم مالی و بازاریابی نیز در پردیس هستند .

Te Aro

ساختمان قرمز رنگ و زیبای که مرکز معماری و طراحی است . این ساختمان در نزدیک خیابان Cuba یکی زیباترین خیابانهای ولینکتون با رستورانهای زیباست .

Auckland Premises

دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند ، در شهر اکلند نیز دارای ساختمان است و دانشکده بازرگانی برخی رشته ها را در اینجا ارائه می دهد .

دانشکده های ویکتوریا نیوزیلند

دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند دارای دانشکده های زیر است :

  • Architecture and design
  • Education
  • Humanities and Social Sciences
  • Law
  • Sciences
  • Business school
  • Graduate Research

برخی از رشته های کارشناسی ارشد

  • معماری و طراحی
  • تجارت وبازرگانی
  • مهندسی
  • پرستاری
  • علوم سیاسی
  • مطالعات استراتژیک
  • موسیقی
  • بهداشت
  • هنرهای زیبا
  • تجارت بین الملل
  • ایمنولوژی بالینی
  • هواشناسی
  • حقوف

بورس های تحصیلی دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند

بورسیه های تحصیلی Postgraduate در دانشگاه ویکتوریا

این بورس تحصیلی دوره ی کارشناسی ارشد در دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند برای دانشجویان بین المللی است .

پرداخت میزان تفاوت شهریه دانشجویان بین المللی با دانشجویان استرالیایی و نیوزیلندی است که به ارزش ۱۵ هزار دلار و برای یک سال اعطا می شود .

دانشجویانی که قابلیت دریافت این بورس ها را داشته باشند باید تا قبل از نوامبر ثبت نام در رشته های تحصیلی خود را انجام داده باشند .

بورس تحصیلی Doctorate در دانشگاه ویکتوریا

این بورس به مدت سه سال و سالیانه به ارزش ۲۳ هزار دلار نیوزیلند به دانشجویان بین المللی که برای دوره ی دکترا تا تاریخ ۱ جولای یا ۱ نوامبر ثبت نام کرده باشند و از نظر هیئت اعطای بورس دانشگاه ویکتوریا نیوزیلند ، قابلیت دریافت آن را داشته باشند اعطا می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *