ثبت نام متقاضیان جذب هیئت علمی از هفته آینده آغاز می شود

ثبت نام متقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه ها و موسسات تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری از 26 شهریور ماه آغاز می شود.به گزارش خبرنگار مهر،بر اساس جدول زمانی فراخوان جذب هیات علمی مرداد ماه 98 ،ثبت ناممتقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه ها و موسسات تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری از 26 شهریور ماه آغاز شده و تا 6 مهر 98 ادامه خواهد داشت.اعلام نیاز دانشگاه ها به هیئت علمی از 19 مردادماه 98 (همزمان با شب عرفه) آغاز شده و تا 4 شهریور ماه 98 ادامه داشت در این مدت دانشگاه ها فرصت داشتند تا اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود در سال جدید را اعلام کنند.

براساس جدول زمانی فراخوان جذب هیات علمی مرداد 98 ،مرکز نظارت از 5 شهریور الی 16 شهریور 98 اعلام نیاز دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت لازم را بررسی کرد. دانشگاه ها نیز از امروز 20 شهریور تا 25 شهریور ماه فرصت دارند که نیاز خود را با تاییدیه مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی تطبیق دهند.

فراخوان جذب هیئت علمی از 26 شهریور ماه توسط مرکز جذب اعضای هیئت علمی آغاز و تا 6 مهر 98 ادامه خواهد داشت. فرآیند رسیرگی در دانشگاه ها از 13 مهر ماه آغاز و تا 13 دی ماه ادامه خواهد داشت.بررسی مرکز جذب و طرح پرونده ها در هیئت مرکزی جذب از 14 دی ماه آغاز و تا 29 بهمن ماه اداممه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *